«قرن» در ۳ ماهه ابتدای سال پرفروش بود

شرکت پدیده شیمی قرن در ۳ ماههه منتهی به خرداد ۱۴۰۳ به درآمد ۱۵۵۰ میلیارد تومان از فروش محصولاتش دست یافت که۶۲۲ میلیارد تومان این درآمد در خرداد محقق شد. همچنین مبلغ فروش شرکت در مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد رشد کرد.

به گزارش صدای بورس،شرکت پدیده شیمی قرن در ۳ ماههه منتهی به خرداد ۱۴۰۳ به درآمد ۱۵۵۰ میلیارد تومان از فروش محصولاتش دست یافت که۶۲۲ میلیارد تومان این درآمد در خرداد محقق شد. همچنین مبلغ فروش شرکت در مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد رشد کرد.

بر این اساس گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۳ شرکت پدیده شیمی قرن که با نماد قرن در بورس فعالیت دارد بررسی شد؛

در سومین ماه سال مالی پدیده شیمی قرن توانسته است فروشی برابر ۶۲۲ میلیارد تومان داشته باشد. فروش سه ماهه امسال رشد ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. متوسط فروش سال جاری شرکت برابر با ۵۱۷ میلیارد تومان گزارش شده است.

در ماه جاری مقدار فروش محصولات شرکت ۱۸ هزارتن ثبت شده است. متوسط فروش هر ماه سال مالی جاری و گذشته اعداد ۱۵ و ۱۶ هزارتن بوده است.

قرن در این ماه نیز تولید ۱۷ هزارتن محصول را گزارش کرده است. در سال جاری و سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۱۶ و ۱۶ هزارتن بوده است تولید سه ماهه امسال رشد ۱۱% نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

نرخ فروش این شرکت به طور متوسط در سال جاری برابر ۳۴۴,۴۹۱ ریال است که در ماه مورد گزارش به ۳۴۸,۲۷۹ ریال رسیده است. فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط بر نرخ های ۲۸۶,۵۷۰ ریال استوار بوده است.

جمع فروش داخلی شرکت از ابتدای سال مالی تا تاریخ فروردین ۱۴۰۳ مبلغ ۳۱۹۹۴۹۶ میلیون ریال و در دوره مالی منتهی به اردیبهشت ۱۴۰۳ مبلغ ۸۹۶۳۷۴۷ میلیون ریال شده است.

شرکت در دوره یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه به مبلغ ۵۷۶۴۲۵۱ میلیون ریال درآمد دست یافت.

نمودار پایش بازار بررسی از درآمد شرکت را به این شرح ارائه می دهد؛

«قرن» در ۳ ماهه ابتدای سال پرفروش بود

کد خبر 498341

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =