رشد ۱۰ درصدی درآمد خردادماه «پاکشو»

شرکت گروه صنعتی پاکشو در عملکرد یک ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۳ مبلغ معادل ۸,۳۳۴,۶۴۷ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش صدای بورس،شرکت گروه صنعتی پاکشو در عملکرد یک ماهه منتهی به خردادماه ۱۴۰۳ مبلغ معادل ۸,۳۳۴,۶۴۷ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد رشد داشته است.

بر این اساس این شرکت با سرمایه ثبت شده ۴۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۳ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ مبلغ ۲۱,۱۹۱,۸۹۴ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

پاکشو در عملکرد یک ماهه منتهی به اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ معادل ۸,۶۸۸,۱۴۶ میلیون ریال، از محصولات خود فروخت.

بر این اساس ،شرکت گروه صنعتی پاکشو با سرمایه ثبت شده ۴۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۲ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ مبلغ ۱۲,۸۵۷,۲۴۷ میلیون ریال درآمد فروش داشته است.

شرکت گروه صنعتی پاکشو در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ به ازای هر سهم ۵۳۰ ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد افزایش داشته است.

طبق آخرین گزارش ماهانه مربوط به اردیبهشت ۱۴۰۳، فروش شرکت پاکشو در مقایسه با ماه مشابه سال قبل ۱۱ درصد، در مقایسه با میانگین ۳ ماه گذشته ۳۳ درصد و در مقایسه با میانگین ۱۲ ماه گذشته ۱۲درصد رشد را نشان می‌دهد. البته که این رشد باید در مقایسه با سایر شرکت‌های فعال در این صنعت بررسی شود که در این صورت ملاحظه می‌شود که رشد درآمدی پاکشو کمتر از رقبا است. پس از کاهش تولید و فروش در ماه‌های اخیر، روند تولید و فروش شرکت پاکشو مجددا صعودی شده و انتظار می‌رود که رشد درآمدی شرکت تا انتهای سال در حد رقبا باشد.

در ادامه تراز عملیاتی فروش پاکشو و بررسی سه ماهه فصل بهار را از منبع پایش بازار پیش رو دارید؛

رشد ۱۰ درصدی درآمد خردادماه «پاکشو»

کد خبر 498343

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =