فراخوان مناقصه عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار

مناقصه ۱۴۰۳۰۲ عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بورس، مناقصه ۱۴۰۳۰۲ با موضوع بازدید فنی، سرویس و نگهداری، تعمیرات، راهبری و پشتیبانی کلیه تأسیسات مکانیکال، الکتریکال و ابنیه، منصوبات و تجهیزات ساختمان‌های ملاصدرا و حافظ برگزار می‌شود.

در متن آگهی این مناقصه آمده است، تأمین‌کنندگان دارای توانمندی در این زمینه می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۵(به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه) با دردست داشتن معرفی نامه جهت دریافت اسناد مناقصه به دبیرخانه سازمان به آدرس تهران، خیابان شهید مطهری تقاطع خیابان قائم مقام فراهانی، ساختمان سازمان بورس و اوراق بهادار مراجعه کنند.

همچنین، مهلت دریافت پیشنهادها پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۰ساعت ۱۵:۰۰ است. زمان بازگشایی پاکات الف و ب روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۳ ساعت ۱۴:۰۰ است.

شایان‌ذکر است؛ داشتن حداقل صلاحیت در پایه سه (۳) رشته تأسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه کشور و گواهینامه صلاحیت ایمنی از اداره کار و امور اجتماعی در زمینه تعمیر و نگهداری ساختمان، امور بهره‌برداری تأسیسات، ماشین‌آلات و خدمات عمومی با تاریخ معتبر الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه،بر اساس آگهی این مناقصه، میزان تضمین شرکت در مناقصه معادل سه میلیارد ریال (۳.۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) بصورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر و یا واریز نقدی به حساب سازمان بورس و اوراق بهادار است. به پیشنهادهای ناقص و فاقد تضمین شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کد خبر 498352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =