نخستین فصلنامه اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری منتشر شد

نخستین فصلنامه اقتصادی- تحلیلی صندوق بازنشستگی کشوری با همت معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و گروه مالی صندوق منتشر و توزیع شد.

به گزارش صدای بورس، نخستین فصلنامه اقتصادی-تحلیلی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با همکاری گروه مالی همراه با مطالب تحلیلی از وضعیت بورسی شرکتهای تابعه و همچنین برنامه های توسعه این شرکتها چاپ و منتشر شد.

قرار است در هر شماره این فصلنامه اقتصادی و تحلیلی، تعدادی از شرکتهای تابعه صندوق به صورت خاص زیر ذره بین بورس برود و آخرین وضعیت تولید، خدمات، طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

در این فصلنامه اقتصادی تحلیلی که شماره اولین در بهتر ۱۴۰۳ منتشر شد، شرکتهای پتروشیمی جم، صبا فولاد و همچنین شیر خشک پگاه مورد ارزیابی و تحیلیل قرار گرفت و در شماره های بعدی به فراخور موضوعات، دیگر شرکتهای تابعه صندوق بازنشستگی کشوری مورد ارزیابی و گزارش عملکرد قرار می گیرند.


اعضای تحریریه این فصلنامه می کوشند تا در راستای افزایش شفافیت و به اشتراک گذاری دانش تخصصی، محتوای مناسب در لایه نخبگانی و متخصصین اقتصادی صندوق را تهیه و منتشر کنند و در این مسیر از نظرات سایر متخصصان، کارشناسان و مدیران کشور نیز بهره مند شوند.‌


این فصلنامه قرار است با هدف آگاهی بیشتر فعالان اقتصادی، مدیران دولتی و بخش خصوصی، هم افزایی هرچه بیشتر شرکتهای تابعه صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین شناسایی بیشتر بازار هدف داخلی و صادراتی برای شرکتهای این مجموعه چاپ و منتشر شود و از این طریق ظرفیت های بالای صندوق بازنشستگی کشوری برای مردم عزیز کشورمان، بازنشستگان محترم تحت پوشش و همچنین فعالان اقتصادی تبیین شود.

کد خبر 498453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =