رونمایی از سامانه «آپ تریدر» درالکامپ ۲۰۲۴

مراسم رونمایی از سامانه «آپ تریدر» در نمایشگاه بین المللی الکامپ ۲۰۲۴ با همکاری سه مجموعه «گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا»، «شرکت آسان پرداخت » و «شرکت رایان هم افزا» برگزار شد.

به گزارش «صدای بورس» شهریار شهمیری مدیرعامل هلدینگ سهم آشنا در این مراسم به معرفی سامانه «آپ تریدر» پرداخت و گفت: سامانه آپ تریدر محصول مشترک کارگزاری سهم آشنا، شرکت آسان پرداخت و شرکت رایان هم افزا است. باید توجه داشت سوپراپلیکیشن ها نقش مهمی در زندگی مردم دارند همچنین در چند سال اخیر جای خالی خدمات مالی مخصوصا در حوزه بورس احساس می شد.

وی افزود: با توجه به رگولاتوری خاصی که در خدمات مالی وجود دارد نیاز و انتظارات کاربران را پیچیده می‌کند که با همکاری شرکت آسان پرداخت موفق به انجام این پروژه شده ایم. هدف اصلی انجام معاملات و مدیریت ثروت است.

مدیر عامل هلدینگ سهم آشنا با بیان اینکه در بخش مدیریت ثروت صندوق سرمایه گذاری صدور و ابطال را از گذشته داشته ایم،تصریح کرد:«آپ تریدر» باعث می شود تا بتوانیم در تمامی صندوق های سرمایه گذاری، معامله کنیم. با توجه به علاقه مردم به سرمایه گذاری در طلا افراد می توانند از طریق این اپلیکیشن در صندوق های طلا سرمایه‌گذاری کنند. همچنین تمامی صندوق های ETF نیز در این سامانه قابل معامله است.

حسن رضایی پور مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا گفت: صنعت کارگزاری صنعتی، دستاوردی ۶۰ ساله است که طی این سال ها دست‌خوش تغییراتی شده است. همچنین بعد از قانون جدید بازار، توسعه بازار سرمایه در دستور کار سازمان نیز قرار دارد.

وی افزود: شرکت های نرم افزاری از جمله شرکت رایان هم افزا، با توجه به تحول بازار ها و کسب و کار های اینترنتی باعث شدند بازار سرمایه رشد و توسعه را در پیش بگیرد. گفتنی است که شرکت آسان پرداخت ارائه دهنده سرویس های سجامی نیز است. کارگزاری سهم آشنا سابقه ای ۳۰ ساله در بازار سرمایه دارد و معروف به پیشرو در معرفی محصولات جدید و ابزار توسعه ای است.

رضایی پور وضعیت حال حاضر بازار سرمایه را فرصت دانست و افزود: شاید توسعه بازار سرمایه تهدیدی برای بعضی از افراد باشد اما در کارگزاری سهم آشنا به آن به چشم فرصت نگاه می شود. هرچقدر بتوانیم کسب و کار ها را در خدمات خود شریک و توسعه دهیم باعث توسعه و بزرگ تر شدن بازار و بالارفتن امنیت سرمایه گذاری خواهد شد.

همکاری آسان پرداخت در بورس

باقر صمدی مدیرعامل شرکت آسان پرداخدر مراسم رونمایی سامانه «آپ تریدر» به جایگاه تنوع خدمات مجموعه آپ و و ظرفیت‌های همکاری بین شرکت‌ها برای ارائه خدمات نوین و فناورانه ، توضیحاتی ارائه دادو گفت:بیش از ۴۰ میلیون نصب فعال و ماهانه ۲۳ میلیون کاربر از محصولات «آپ» استفاده می‌کنند که نشان دهنده اعتماد و مقبولیت این مجموعه بین مردم دارد.

وی ادامه داد: آپ بیش از ۱۰۰سرویس را در بسترهای مختلفی همچون گردشگری، مالی، حمل و نقل و غیره ارائه ‌می‌کند.

صمدی در رابطه با سامانه «آپ تریدر» افزود: همکاری بین آپ و سهم اشنا صورت گرفت و توانستیم برند «آپ تریدر» را ثبت کنیم که کاربران از طریق اپلیکیشن آپ بر تمامی خدمات کارگزاری بورس می توانند دسترسی داشته باشند. همچنین در حال توسعه مجموعه آسان پرداخت با همکاری با مجموعه های دیگر هستیم.

وی به معرفی سامانه آپ پرداخت و گفت: سامانه آپ تحت مجوز بانک مرکزی است. آپ با گذشت زمان و با رشد تکنولوژی به جز حیطه دستگاه های پوز به حوزه اپلیکیشن نیز ورود پیدا کرده است.

مدیر عامل شرکت آسان پرداخت به خدمات بورسی این شرکت اشاره کرد و افزود: پس از وقوع کرونا در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به حوزه خدمات مالی ورود کردیم که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد. در حوزه بورس درحال ارائه خدمات با همکاری شرکت سهم آشنا هستیم. با توجه به تورم افسار گسیخته به دنبال کمک به مردم برای مدیریت دارایی های آنها نیز هستیم.

محمد رضوان مدنی مدیرعامل شرکت رایان هم افزا به افزایش و خدمات محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: در حال تلاش برای افزایش محصولات و فعالیت آسان تر برای مشتریان خود هستیم. همچنین همکاری استراتژیکی را با فعالان حوزه ارتباطات و تکنولوژی داریم که امیدوارم بتوانیم توسعه ای در بخش نوع ارائه خدمات داشته باشیم تا مشتریان بازار سرمایه بتوانند خدماتی از طریق درگاه های متفاوت دریافت کنند.

وی افزود: شرکت رایان هم افزا ۶۳ درصد خدمات حوزه کارگزاری در بازار سرمایه را انجام می‌دهد. یکی از بحث های جدی رایان هم افزا بهبود توسعه خدمات است. ما باید همکاری استراتژیکی با فعالان حوزه فناوری اطلاعات داشته باشیم که در حال حاضر با شرکت آسان پرداخت که یکی از مهم ترین فعالان این عرصه هست همکاری می‌کنیم.

کد خبر 498502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =