کارنامه صندوق های سرمایه گذاری در هفته گذشته

صندوق‌ «مشترک ستاره خاورمیانه»، «مشترک کاریزما» و «ثروت افزون ثمین» به ترتیب با کسب ۲.۳۰، ۱.۸۶ و ۱.۷۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.

به گزارش صدای بورس،در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی صعودی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۲۴ هزار واحد افزایش به محدوده ۲۰۷۵ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۱۱ تیر  ماه صندوق‌های سهامی و قابل معامله سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند.

صندوق‌ «مشترک ستاره خاورمیانه»، «مشترک کاریزما» و «ثروت افزون ثمین» به ترتیب با کسب ۲.۳۰، ۱.۸۶ و ۱.۷۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند. در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری مثبت بود. ورود وجه نقد به کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۹۹ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های درآمدثابت با ۵۵.۲۰۳ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های بازارگردانی با خالص خروج ۲۸۸۱ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۹ میلیون و ۱۷۴ هزار میلیارد ریال ایستاد.

کارنامه صندوق های سرمایه گذاری در هفته گذشته

  • رضا حامدی‌فر - کارشـناس بـازار
  • شماره ۵۴۷ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 498661

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =