مشارکت بالای مردم در شکستن تحریم‌ها موثر است

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: شکستن تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و افزایش قدرت اقتصادی به همراه استحکام و موفقیت بیشتر در مقابل دشمنان، نتیجه مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات است.

به گزارش صدای بورس، محمدرضا فرزین روز جمعه - ۱۵ تیر- در اولین ساعت آغاز رأی‌گیری مرحله دوم «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» رأی خود را به صندوق اخذ رای مستقر در آستان مقدس امام‌زاده صالح (ع) در منطقه تجریش تهران انداخت.

فرزین در جمع خبرنگاران با تاکید بر آثار افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: رای مردم در انتخابات پرشور، قطعا پشتوانه بسیار مناسبی برای اقدامات و تصمیمات رئیس‌جمهور در عرصه داخلی و بین‌المللی است.

وی با اشاره به مذاکرات مختلف مقامات ایران در عرصه بین‌المللی در راستای استیفای حقوق مردم و تامین منافع ملی تصریح کرد: شکستن تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و افزایش قدرت اقتصادی به همراه استحکام و موفقیت بیشتر در مقابل دشمنان، نتیجه مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات است.

رئیس کل بانک مرکزی: مشارکت بالای مردم در شکستن تحریم‌ها موثر است

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه - ۱۵ تیر- در سراسر کشور آغاز شد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته - ۸ تیر ۱۴۰۳ - با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد، اما هیچ یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند. ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد؛ مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.

منبع:ایرنا

کد خبر 498705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =