هشدار! خسارت سیل به کشاورزان این ۱۲ استان

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در ۱۲ استان طی امروز و فردا از احتمال سیلاب و خسارت به کشاورزان خبر داد.

به گزارش صدای بورس، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز یکشنبه در برخی مناطق گیلان، اردبیل، غرب مازندران، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در تهران و سمنان رگبار باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

این وضعیت فردا دوشنبه در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی و روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی روی می‌دهد.

شایان ذکر است طی دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شرایط برای رشد ابر و رگبار و رعدوبرق و وزش باد در جنوب شرق فارس، ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان و ارتفاعات هرمزگان فراهم است.

طی پنج روز آینده در شرق و جنوب شرق به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و شرق ،کرمان شمال شرق دامنه های جنوبی البرز بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.

شرق دریای عمان طی پنج روز آینده مواج است خلیج فارس و شرق تنگه هرمز نیز طی پنج روز آینده به تناوب مواج است. دریای خزر یکشنبه تا بعدازظهر دوشنبه به نسبت مواج است.

منبع: تسنیم

کد خبر 499321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =