۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کلوند را برای بلند مدت بخریم؟

گزارش تحلیلی از بررسی وضعیت سود آوری و درآمد سهام کلوند را در این مطلب می خوانید.

به گزارش صدای بورس،شرکت کاشی الوند در صورت سود و زیان فروش را برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۴ مبلغ ۲۳۷۵۶۳۷۷ میلیون ریال پیش بینی کرد.

شرکت کاشی الوند با نماد کلوند در بورس فعالیت دارد.

شرکت کاشی الوند پیش بینی فروش شرکت برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۳ مبلغ ۱۸۱۲۰۸۵۳ میلیون ریال اعلام شد.

سود هر سهم شرکت برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۴ مبلغ ۱۲۵۱ ریال و برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۳ مبلغ ۹۹۷ ریال پیش بینی شد.این مبلغ برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۲ حدود ۷۳۸ ریال و برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۱ مبلغ ۵۲۵ ریال محقق شد.

کلوند را برای بلند مدت بخریم؟

شرکت کاشی و سرامیک الوند از اواخر دهه ی ۷۰ و از اولین دیتای تاریخی خود در تایم فریم هفتگی داخل یک کانال صعودی بلند مدت در حال حرکت بوده است. در سالهای اخیر شرکت کاشی الوند توانسته است در نیمه ی بالای کانال تثبیت شود و از این رو قیمت های نزدیک تر به میدلاین کانال نقاط مناسبی برای سرمایه گذاری هستند با توجه به چارت بلند مدت از دیتای موجود میتوان انتظار داشت که در ۲ سال آینده شیب رشد قیمت سهم بیشتر از شیب رشد تاریخی آن همان شیب (کانال باشد و این چارت پتانسیل رسیدن به سقف کانال را در این بازه ی زمانی دارد.
در نمای نزدیک تر چارت با شکست سقف تاریخی خود در تایم ،هفتگی اندیکاتور Si را به مرز اشباع خرید رسانده است و به نظر میرسد برای حفظ روند صعودی خود نیاز به ریتریس تا منشا قیمتی شکست سقف و همچنین تست محدوده ی میدلاین کانال دارد محدوده ی سبز)
حد ضرر تحلیل؛ شکست خط قرمز به معنی خروج از روند صعودی میان مدت است.

کلوند را برای بلند مدت بخریم؟

کلوند را برای بلند مدت بخریم؟

منبع: سرمایه گذاری سامان ایرانیان

کد خبر 499928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =