آخرین جزییات پذیره نویسی سهام شرکت واسپاری عصر اعتماد

مدیرعامل شرکت لیزینگ عصر اعتماد، گفت:پذیره نویسی لیزینگ عصراعتماد با سرمایه اولیه ۱۰۰۰میلیارد تومان از دهم مرداد ماه آغاز خواهد شد.

سید مجتبی بنی طبا مدیر عامل شرکت لیزینگ عصر اعتماد در گفت و گو با«صدای بورس» دررابطه با جزئیات پذیره نویسی این شرکت با نماد «ولاعتماد» از دهم مرداد ماه آغاز می شود، گفت: پذیره نویسی شرکت لیزینگ عصر اعتماد با سرمایه اولیه ۱۰۰۰میلیارد تومان آغاز خواهد شد که ۶۰ درصد آن توسط سهامدارعمده گروه مالی اعتماد و مابقی از طریق ک ۴۰ درصداین سهم یعنی ۴۰۰میلیارد تومان از طریق پذیره نویسی میان سهامداران خرد تامین خواهد شد.

وی ادامه داد:پیش بینی ما این است با توجه به حجم سرمایه با توجه به حجم سرمایه مناسب و فعالیت های اقتصادی که برای صنعت لیزینگ متصور هستیم، همچنین تمایزی که میان شرکت لیزینگ عصر اعتماد با سایر شرکت های هم گروه وجود دارد، در ارائه خدمات پیشتاز شویم.

مدیر عامل لیزینگ عصر اعتماد افزود:در نظر داریم در ۳سال آینده ۲۰ درصد سهم بازار صنعت لیزینگ را کسب کنیم و این کار با رعایت الزامات مصوبه بانک مرکزی محقق خواهد شد.

وی افزود :از اهداف مهم شرکت لیزینگ عصر اعتماد پس از ورود به بازار سهام این است که در دو سال ابتدایی آن، با توجه به سود انباشته و آورده نقدی سهامداران، در دو مرحله افزایش سرمایه ۲۰۰درصدی را داشته باشد.

بنی طبا گفت:حوزه هایی که در آن ورود کرده ایم ،حوزه لیزینگ سبز، سلامت و دانش بنیان است همچنین سرمایه گذاری هایی در زمینه تجهیزات پزشکی و نهاده های دامی داشته ایم .

کد خبر 500251

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =