مسابقه بین المللی فین تک کاپ در نمایشگاه صنعت مالی

نخستین مسابقه بین‌المللی فین‌تک کاپ در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی برگزار می‌شود.

به گزارش صدای بورس، صنعت فین‌تک در ایران، صنعتی نوپا و نوظهور است که برای اثرگذاری در اقتصاد، بدون شک، نیازمند حمایت همه‌جانبه متولیان، نهادهای مرتبط در این حوزه و مشارکت صاحیبن ایده، سرمایه‌گذاران و مردم است. رشد و توسعه صنعت فین‌تک، علاوه بر رفع چالش‌های مطرح حوزه مالی (بورس، بانک و بیمه) باعث رشد و توسعۀ اقتصادی پایدار حول محور نوآوری در کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

معرفی مسابقه بین‌المللی فین‌تک:

مسابقه بین المللی فین تک کاپ در نمایشگاه صنعت مالی

مسابقه بین‌المللی فین‌تک کاپ امسال برای نخستین‌بار در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی برگزار می‌شود، این مسابقۀ جذاب، بستری مناسب برای فرصت‌آفرینی و تعامل مؤثر در حوزه فین‌تک است که در فضا و رویکردی متفاوت برگزار می‌شود.

برای نخستین‌بار، در این مسابقه، جذب سرمایه با مشارکت و نظر مردم و بازدیدکنندگان انجام خواهد شد. از این رو توجه ویژه به اثربخش بودن تعاملات فیمابین ۳ بازیگر اصلی یعنی استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و مردم به‌عنوان مخاطبین اصلی ایده‌ها مورد توجه قرار گرفته است تا این تعاملات به‌صورت هدفمند، به رشد و توسعه اکوسیستم استارتاپی در حوزه فین‌تک منجر شود. این مسابقه فرصتی را رقم می‌زند که درنهایت هر ۳ بازیگر یعنی صاحبین ایده، سرمایه‌گذاران و بازدیدکنندگان و مردم، در مسابقه نقش‌آفرینی کنند و برنده مسابقه شوند. بدین ترتیب این رویداد، یک مسابقه بین فرصت‌ها برای فرصت‌آفرینی است که در آن صاحبین ایده با جذب سرمایه لازم برای توسعه ایده و کسب‌وکار خود، سرمایه‌گذاران با تصمیم درست و سرمایه‌گذاری هدفمند روی ایده‌ها و مردم با مشارکت و نظردهی روی ایده‌های کاربردی و مهم و دریافت جایزه منتفع می‌شوند.

با افتخار از همه جوانان صاحب ایده و خلاق و مؤسسین استارتاپ‌های فین‌تکی که در تلاش برای یافتن راهی نو هستند، از همه سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه فین‌تک و همچنین دانشجویان، کارشناسان و صاحب‌نظران مالی و مردم عزیز علاقه‌مند به توسعۀ صنعت مالی و رشد و سربلندی کشور عزیزمان دعوت می‌شود در این مسابقه جذاب شرکت کرده و فرصت‌آفرینی کنند.

کد خبر 500579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =