بورسی‌های برتر صنعت غذایی را بشناسید

در بررسی گزارش فروش ماهانه تیرماه سال جاری در بین شرکت‌های گروه غذایی که در بورس اوراق بهادار تهران فعالیت می‌کنند ۴ شرکت توانستند بیشترین فروش در اولین ماه از تابستان را به خود اختصاص دهند.

به گزارش «صدای بورس»از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی که به طور مستقیم با زندگی مردم در ارتباط است می توان به صنایع غذایی اشاره داشت که سهم قابل‌توجهی از کالا و خدمات مربوط به این صنعت است. باید به این نکته اذعان داشت تامین امنیت غذایی جامعه همواره مورد توجه دولت‌ها بوده و آن را به عنوان یک هدف استراتژیک در نظر می‌گیرند.

در بررسی گزارش فروش ماهانه تیرماه سال جاری در بین شرکت‌های گروه غذایی کشور که در بورس اوراق بهادار تهران فعالیت می‌کنند ۴ شرکت «غالبر»، «غشان» ، «غپونه» و«غکوروش» توانستند بیشترین فروش در اولین ماه از تابستان را به خود اختصاص دهند.

براساس اطلاعات منتشر شده در انیگما ، در بررسی فروش ماهانه تیرماه سال جاری «غالبر»در میان ۴ شرکت برتر با فروش ۵۴ درصد توانسته است صدر جدول را به خود اختصاص دهد.

«غالبر» در تیرماه امسال ۱۰۵ میلیارد تومان فروش را به ثبت رسانده که این میزان نسبت به ۶۸میلیارد تومان خرداد ماه رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

براساس این گزارش، پس از شرکت لبنیات کالبر،شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان با نماد بورسی «غشان» توانست رتبه دوم را از نظربیشترین میزان درصد رشد فروش در دوره ۳۰ روزه را کسب کند. این شرکت در تیرماه ۲۰۴ میلیارد تومان فروش را به ثبت رساند، که نسبت به خردادماه ۴۴درصد رشد فروش را رقم زد،همچنین میزان فروش خرداد ماه این شرکت ۱۴۱میلیارد تومان برآورد شده است.

رتبه سوم این رتبه بندی به شرکت نوش پونه مشهد بانماد بورسی «غپونه» تعلق گرفت. این شرکت توانسته است در تیرماه به میزان ۱۰۸میلیارد تومان فروش را ثبت کند که نسبت به خرداد ماه ۲۳ درصد رشد فروش را به خود اختصاص داد، همچنین میزان فروش خردادماه سال جاری این شرکت ۸۸ میلیارد تومان اعلام شده است.

شرکت «غکورش» نیز در تیرماه امسال ۲میلیارد و ۷۰ میلیون تومان فروش را کسب کرد که این میزان نسبت به خردادماه ۲۲درصد رشد فروش را نشان می دهد .

بورسی‌های برتر صنعت غذایی را بشناسید

کد خبر 500756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =