انتصاب معاون پارلمانی مسعود پزشکیان + جزئیات

مسعود پزشکیان رئیس جمهور با صدور حکمی شهرام دبیری را به عنوان معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.

به گزارش صدای بورس، شهرام دبیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس دولت چهاردهم منصوب شد.

متن حکم پزشکیان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای شهرام دبیری

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت "معاون امور مجلس رئیس جمهور" منصوب می‌نمایم.

امید است با همکاری حوزه امور مجلس دستگاه‌های اجرایی و تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری مدظله العالی و قانون برنامه توسعه با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم در تحقق اهداف دولت مجدانه بکوشید.

توفیق جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

معرفی شهرام دبیری

دکتر شهرام دبیری در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۳۹ متولد شد؛ رشد و بالندگی در کنار پدری منضبط و بابرنامه، و مادری فرهنگی، شهرام دبیری را به فردی متخصص و شخصیتی منظم، کوشا و جدی و در عین حال خوش برخورد، مردمدار و صمیمی بدل کرد.

به این ترتیب راهی که توسط دکتر دبیری، به عنوان فرزند ارشد خانواده، با انتخاب حرفه پزشکی در خانواده گشوده شد، باعث گردید تا بیشتر اعضای خانواده نیز به تبعیت از وی به این رشته روی آورند.

دکتر شهرام دبیری به دلیل استعداد تحصیلی بارز و ممتاز خود از همان اوان تحصیلات ابتدایی تا اخذ مدارج بالای تخصصی همواره جزو نفرات اول بود؛ بطوری که به عنوان مثال وی پس از اتمام کلاس چهارم ابتدایی، به طور مستقیم در امتحانات سال ششم ابتدایی شرکت کرده و با موفقیت در این آزمون، به صورت جهشی به کلاس هفتم ارتقاء یافت و به این ترتیب دو سال در تحصیلات از بقیه همکلاسیهای خود پیش افتاد

در دوران تحصیل در دانشگاه تبریز نیز همواره بهترین نمرات را می‌گرفت و این در حالی بود که به قول دوستان و اساتیدش، اغلب دوران دانشجویی وی در سالنهای ورزشی دانشگاه، با تمرینات ورزشی سپری می شد تا به مطالعه در کتابخانه!!! ولی با تکیه بر استعداد و هوش بسیار بالای خدادادی که از آن بهره مند است، همواره به قله های موفقیت تحصیلی دست یازیده است

وی پس از اخذ دکترای پزشکی از دانشگاه تبریز، به عنوان یکی از اولین دانشجویان کشور، دوره تخصصی پزشکی هسته‌ای را در دانشگاه تهران طی می‌نماید و سپس برای طی دوره تکمیلی راهی کشور ژاپن می شود. در سال ۱۹۹۱ هم که برای یک دوره تخصصی دیگر در زمینه محافظت در برابر پرتوهای هسته‌ای از طرف سازمان انرژی اتمی به کشور شوروی سابق اعزام می‌شود، باز هم در بین شرکت‌کنندگانی از ده‌ها کشور جهان، بیشترین امتیاز را از آنِ خود می کند و برگزیده اول می‌شود.

منبع: ایلنا

کد خبر 500822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =