آخرین خبر از تعطیلی ادارات فردا پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

احتمال می رود با توجه به ادامه دار بودن گرمای هوا ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ کمتر شود.

به گزارش صدای بورس، ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای از کاهش ساعت فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی منطقه سیستان به جز مراکز خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز چهارشنبه خبر داد.

در این اطلاعیه که شامگاه سه‌شنبه منتشر شد، آمده است: براساس تصمیم مدیریت بحران استانداری استان و با توجه به وقوع توفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها، فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های منطقه سیستان (زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز) به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی در روز چهارشنبه، ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و با سه ساعت تعجیل راس ساعت ۱۰ به پایان می‌رسد.

محسن حیدری، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۴ کیلومتر بر ساعت زابل را درنوردید. گرد و غبار حاصل از این توفان شعاع دید افقی را به یک‌هزار و ۲۰۰ متر کاهش داد.

وی با بیان اینکه در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۸۲ کیلومتر بر ساعت رسید، عنوان کرد: دید افقی در ایستگاه هواشناسی این شهر تا یک‌هزار و ۳۰۰ متر کاهش یافت.

پیش بینی وضعیت آب و هوا سیستان و بلوچستان فردا پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۳

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: غبار حاصل از توفان منطقه سیستان دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۲ هزار و ۵۰۰ متر کاهش داد.

وی بیان کرد: در شمال سیستان و بلوچستان تا چهارشنبه از شدت باد و گرد و خاک کاسته می‌شود و به طور مجدد از پنج‌شنبه تا اواسط هفته آینده وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد.

حیدری به شهروندان توصیه کرد که از تردد غیرضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری کنند و در ترددهای جاده‌ای و محافظت از گلخانه‌ها و محصولات محتاط باشند.

منبع: صفحه اقتصاد

کد خبر 501573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =