۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
نرخ جدید دام زنده اعلام شد + جدول

بر اساس فهرست به دست آمده، وضعیت بازار دام زنده در آغازین روزهای ماه جاری در ثبات کامل قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آتی، بازار روند کاهشی را در برخی از استان‌ها در پیش بگیرد.

به گزارش صدای بورس، در پایتخت کشور، دام زنده با میانگین قیمت ۲۳۷ هزار تومان خریداری می‌شود. گوسفند زنده در استان تهران بین ۲۷۰ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود. گوساله زنده نیز تا سقف ۱۹۵ هزار تومان معامله می‌شود.

در استان اصفهان گوسفند زنده با نرخی یکسان با پایتخت به دست متقاضیان می‌رسد. گوساله زنده نیز در این استان بین ۱۷۵ هزار تا ۱۹۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در استان خراسان‌رضوی، دام زنده با نرخی مناسب در سطح بازار توزیع می‌شود. گوسفند زنده در محدوده ۲۸۰ هزار تا ۲۹۵ هزار تومان قرار گرفته و گوساله زنده تا سقف ۱۹۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

ساکنان استان فارس در میادین تره‌بار، گوسفند زنده را بین ۲۹۵ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان تهیه می‌کنند. گوساله زنده نیز در سطح بازار از ۱۷۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان مبادله می‌شود.

استان همدان زبانزد در مناسب‌ترین قیمت دام سبک، گوسفند زنده را بین ۲۷۵ هزار تا ۲۹۵ هزار تومان و گوساله زنده را بین ۱۸۵ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان توزیع می‌کند.

در استان قم در مقابل استان همدان قرار دارد و بالاترین قیمت دام زنده را از آن خودش کرده است. در این استان گوسفند زنده تا سقف ۳۱۰ هزار تومان و گوساله زنده تا سقف ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

استان چهارمحال‌وبختیاری با برچسب مناسب‌ترین قیمت گوساله زنده معرفی می‌شود. گوساله زنده در این استان بین ۱۷۵ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

استان

حداقل قیمت گوسفند زنده

حداکثر قیمت گوسفند زنده

حداقل قیمت گوساله زنده

حداکثر قیمت گوساله زنده

تهران

۲۷۰،۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۹۵,۰۰۰

اصفهان

۲۷۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۹۲,۰۰۰

خراسان‌رضوی

۲۸۰,۰۰۰

۲۹۵,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

فارس

۲۹۵,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

همدان

۲۷۵,۰۰۰

۲۹۵,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

قم

۳۰۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

مرکزی

۲۹۵,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

چهارمحال‌وبختیاری

۲۸۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

منبع:‌ تجارت نیوز

کد خبر 502261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =