۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
دامنه نوسان بلای جان بورس

شاخص کل امروز به میزان ۰.۵۴ درصد و ۱۰ هزار و ۹۸۸ واحد به کانال ۲ میلیون و ۶۳ هزار و ۲۸۰ صعود کرد. همچنین شاخص هم وزن نیز با صعود هزار و ۶۶۴ واحدی به کانال ۶۴۳ هزار و ۵۳۴ راه پیدا کرد.

به گزارش«صدای بورس»،امروز بازار در سومین روز از هفته معاملاتی خود روند صعودیش را تداوم بخشید. شاخص کل به میزان ۰.۵۴ درصد و ۱۰ هزار و ۹۸۸ واحد صعود به کانال ۲ میلیون و ۶۳ هزار و ۲۸۰ راه پیدا کرد. همچنین شاخص هم وزن نیز با صعود هزار و ۶۶۴ واحدی به کانال ۶۴۳ هزار و ۵۳۴ راه پیدا کرد.

این نکته گفتنی است که تداوم دامنه نوسان مثبت و منفی ۲ درصد توسط هیات مدیره سازمان بورس همچنان پابرجاست و به گفته کارشناسان نمی‌توان بازار را در همچین شرایطی بررسی کرد.

ارزش معاملات خرد در روز جاری ۲.۸ همت بود .حجم معاملات خرد نیز ۶.۴ میلیارد برگه سهم در روزجاری معامله شدند. تعداد نماد مثبت در بازار مثبت امروز به ۳۶۲ نماد رسید. همچنین نماد های منفی در روز جاری به ۴۴۹ نماد رسیدند. درصد صف خرید و فروش بازار به ترتیب ۱۸ و ۲۵ درصد بودند.

از نماد های پرتراکنش روز جاری می‌توان به ذوب، فولاد و شستا اشاره کرد. برترین گروه های صنعت متعلق به فلزات اساسی، شیمیایی و خودرو نیز بودند.

کد خبر 502419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =