۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
رکورد فروش کیمیاتک شکست

دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک در مرداد رکورد فروش جدیدی ثبت کرد. کیمیاتک موفق به فروش حدود ۵،۲۰۰ میلیارد ریال شده است که بیشترین فروش ماهانه تاریخ این شرکت به شمار می رود. فروش شرکت نسبت به ماه قبل، ۶۳ درصد رشد نشان می دهد و نسبت به ماه مشابه سال قبل از از ۷۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش صدای بورس، دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیاتک در مرداد رکورد فروش جدیدی ثبت کرد. کیمیاتک موفق به فروش حدود ۵،۲۰۰ میلیارد ریال شده است که بیشترین فروش ماهانه تاریخ این شرکت به شمار می رود. فروش شرکت نسبت به ماه قبل، ۶۳ درصد رشد نشان می دهد و نسبت به ماه مشابه سال قبل از از ۷۴ درصد افزایش یافته است. میانگین فروش شرکت در ۴ ماهه ابتدایی سال جاری برابر با ۳،۳۰۰ میلیارد ریال بوده است که فروش مرداد بیش از ۵۵ درصد بیش از میانگین چهار ماهه اول سال ۱۴۰۳ نیز است.

فروش مقداری کیمیاتک نیز در مرداد ماه رکورد بی سابقه ۸.۱ میلیون واحد را ثبت کرده است که بالاترین فروش تاریخی شرکت به شمار می رود. تعداد فروش شرکت نسبت به ماه قبل رشد بیش از ۷۰ درصد را ثبت کرده و نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد بیش از ۲۸ درصدی داشته است. فروش شرکت بیش از ۳۸ درصد بیش از میانگین فروش ۴ ماهه ابتدایی سال جاری است.

نرخ های فروش شرکت آریان کیمیاتک نیز رشد مناسبی را نشان می دهد. نرخ محصولات آرایشی با رشد حدود ۳۰ درصد نسبت به ماه قبل بیشترین رشد را ثبت نموده است. پس از آن محصولات بهداشتی با رشد ۱۵ درصدی و محصولات مراقبت پوست با رشد ۷ درصدی قرار دارد. نرخ فروش محصولات بهداشتی نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد ۳۰ درصد را ثبت کرده و پس از آن محصولات مراقبت پوست با رشد ۲۸ درصد و محصولات آرایشی با رشد ۲۴ درصدی قرار دارد.

رکورد فروش کیمیاتک شکست

کد خبر 502464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =