اعلام زمان عرضه ۲ صندوق گروه مالی کارآمد در بورس

مدیرعامل گروه مالی کارآمد ضمن اشاره به سرمایه‌گذاری ۶ همتی این گروه مالی، به مهم‌ترین برنامه‌های آتی اشاره کرد.

علیرضا کنعانی در گفت‌وگو با «صدای بورس»، به ساختار سازی های جدید این مجموعه پرداخت و گفت:از شروع فعالیت رسمی گروه مالی کار آمد حدود یک سال گذشته است. این مجموعه در سال گذشته با شرکت کارگزاری و سبد گردان کار آمد و واسپاری کرمان موتور فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. در سال گذشته فعالیت گسترده ای در راستای ساختار سازی های جدید در مجموعه و نیروی انسانی داشته ایم، که منجر به جذب حجم قابل توجهی نیروی انسانی در سبد گردان و واسپاری کرمان موتور (زیر مجموعه کرمان موتور) گردید.

وی در ادامه به تشریح تامین مالی ۶ همتی این شرکت پرداخت و اظهار داشت: در فضای تامین مالی، پذیرش کرمان موتور و چندین مورد تامین مالی بزرگ انجام شد .حدود ۶ همت تامین مالی نیز در مجموعه مشاور سرمایه گذاری کارامد انجام گرفت که بخش قابل توجهی از آن مربوط به شرکت های زیر مجموعه صنایع خودروسازی کرمان بود. اما به دیگر شرکت های بازار سرمایه و صنعتی در مجموعه گروه مالی سرویس های تامین مالی ارائه شد.

مدیرعامل گروه مالی کارآمد افزود:در سال جاری هم فعالیت های سبد گردان روند توسعه خود را پیگیری کرد. و مجوز اولیه ۲ صندوق سرمایه گذاری از سازمان بورس دریافت شد. صندوق سرمایه گذاری تکمیلی بازنشستگی زندگی که تا دو ماه آینده پذیره نویسی آن انجام خواهد گرفت و صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت ETF کارآمد، که در شهریور ماه پذیره نویسی آن نیز انجام خواهد شد.

وی در پایان برنامه های شرکت را برای تکمیل ساختار مجموعه گروه مالی عنوان کرد و گفت: امسال برای تکمیل ساختار مجموعه گروه مالی شرکت مشاور سرمایه گذاری مستقل را راه اندازی خواهیم کرد. این نکته حائز اهمیت است که تا پیش از این، شرکت در قالب یک مجوز، زیر مجموعه سبد گردان فعالیت می کرد اما حالا به صورت مستقل ساختار شرکتی پیدا خواهد کرد و فعالیت خود را به صورت مستقل ادامه خواهد داد.

کد خبر 502528

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =