تقویت لوله‌سازان از مهمترین ماموریت‌های شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی

نوآوری، تکمیل زنجیره ارزش و هم‌افزایی درون‌گروهی یکی از سیاست‌های کلیدی گروه لوله‌سازی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی است.

به گزارش صدای بورس، دومین جلسه از نشست‌های تخصصی دوره‌ای کارگروه‌ شرکت‌های گروه لوله‌ساز به منظور رفع موانع اجرایی گروه لوله‌ساز، با جدیت و با حضور امیرحسین پهلوان سرپست PIIC، محمد قاسمی معاون مالی و سرمایه‌های انسانی، مدیران ارشد شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، مدیران عامل و اعضاء هیات مدیره گروه لوله‎ساز برگزار شد.

سه‌شنبه ۶ شهریور دومین کارگروه‌ شرکت‌های گروه لوله‌ساز در شاخه‌های تخصصی براساس حوزه فعالیت شرکت‌های تابعه جهت توسعه فضای کسب و کار، صادرات، تکمیل زنجیره تامین و بهره‌مندی از توانایی‌های تخصصی و بالا بردن بهره‌وری در راستای تحلیل بازار و شناسایی نقاط قوت و ضعف با رویکرد حمایت، هدایت، نظارت، جریان‌سازی و تسهیل‌گری در جهت تبلور هرچه بیشتر در فرایند تولید در دستور کار قرار گرفت.

امیرحسین پهلوان، سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در این خصوص اظهار داشت: شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی تمامی اقدامات شرکت‌های تابعه را به طور روزانه و دقیق رصد می‌کند و آنان موظف هستند تا برپایه قوانین و شرایط، ظرفیت‌ها و پتانسیل شرکت‌ها را شناسایی و اقدام عملیاتی برای برون‌رفت از مشکلات و چالش‌ها کرده و توسعه فعالیت‌های اثرگذار را با حسن نیت در راستای ارتقا و حفظ سرمایه سهامداران انجام دهند.

پهلوان در این نشست ضمن بررسی بازارهای صادراتی و قابلیت بسیار بالای مجموعه تأکید کرد: هلدینگ PIIC با حمایت‌های بیش از پیش و تشکیل کارگروه ویژه صادرات و تلاش شبانه‌روزی در شرکت‌های لوله‌ساز، زمینه جهش صادراتی در سال جاری را که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است، فراهم خواهد کرد.

سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، خواستار تولید و سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های تابعه هلدینگ شد و گفت: با این اقدام و ایجاد هم‌افزایی درون‌گروهی می‌توان به عنوان پایگاه متمرکز تولید و صادرات محصولات آبی، گازی و فاضلابی در داخل و کشورهای همجوار شده و امیدواریم با انتخاب مسیر درست و ریل‌گذاری مناسب، شاهد رشد، ارزآوری و افزایش سودآوری در این حوزه باشیم.

امیرحسین پهلوان به منظور قدردانی از صبر و شکیبایی سهامداران و حمایت‌های هلدینگ اظهار داشت: قطعا نتیجه مثبت این صبوری و حمایت را در کنار سهامداران حقیقی درک‌ خواهیم کرد زیرا صنعت لوله‌سازی صنعتی استراتژیک است و شواهد نشان از آینده‌ای روشن برای محصولات لوله‌سازی کشور را دارد و به امید پروردگار متعال در آینده‌ای نه چندان دور در کنار یکدیگر، شیرینی و ثمره این صبر را خواهیم چشید.

در ادامه جلسه مدیران عامل و اعضا هیات مدیره به موانع، چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدات این شرکت‌ها اشاره کردند و در این خصوص به بحث و گفتگو پرداختند.

منبع: روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی

کد خبر 502555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =