اعلام زمان قرعه‌کشی جدید ایران ‌خودرو

ایران خودرو با انتشار اطلاعیه ای زمان قرعه‌کشی طرح اخیر این شرکت را هفته آینده اعلام کرد.

به گزارش صدای بورس، گروه صنعتی ایران‌خودرو با انتشاراطلاعیه ای از فراهم شدن امکان انتخاب نوع طرح فروش (فروش فوق‌العاده یا پیش‌فروش) برای مشتریانی که در طرح اخیر این شرکت ثبت‌نام داشتند، خبر داد.

ایران‌خودرو به منظور رفع ابهامات و اشکالاتی که سازمان بازرسی کل کشور مطرح کرده بود و همچنین به منظور بهره‌مندی از امکانات جدید ایجاد شده در سامانه و موارد تکمیلی برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان، یک مهلت شش روزه، از یکشنبه چهارم شهریورماه تا جمعه ۹ شهریور ماه، در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است علاوه بر گزینه‌ای تحت عنوان "روش فروش"، موارد جدید در سامانه ثبت درخواست خرید ایجاد شده و کد کلاس محصولات، مشخصات فنی و قیمت ماه جاری (شهریور) محصولات در سامانه افزوده شده که این امکان را به متقاضیان می‌دهد تا پس از مشاهده قیمت‌ محصولات چنانچه تمایل به تغییر خودرو داشته باشند، از طریق لغو سفارش‌گذاری هر ردیف و سپس انتخاب خودروی جدید در سامانه اقدام نمایند.

توجه به این نکته ضروری است که متقاضیان نسبت به روش فروش انتخابی، در اولویت‌بندی شرکت داده خواهند شد اما متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش در موعد مقرر اقدام نکنند،به صورت پیش فرض در دسته متقاضیان طرح فروش فوق‌العاده قرار خواهند گرفت و در آن دسته اولویت‌بندی می‌شوند.

منبع:طلا

کد خبر 502665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =