۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
عدم حصول نتیجه از مزایده سمایه

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ شرکت سمایه منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت بانک سرمایه خبر داد؛ عدم حصول نتیجه مزایده فروش سهام متعلق به خود در شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس است.

بر اساس افشای اطلاعات بااهمیت (عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ شرکت بانک سرمایه با نماد سمایه در بورس فعالیت دارد.

موضوع مزایده؛عدم حصول نتیجه مزایده فروش سهام متعلق به خود در شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس در تاریخ برگزاری مزایده ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ است.

شرح موضوع مزایده و فرآیند آن؛ عطف به ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان مصوب ۰۳‏‏‏‏‏‏‏/۰۵‏‏‏‏‏‏‏/۱۳۸۶ هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص افشای اطلاعات با اهمیت به استحضار می رساند در راستای رعایت بند (ب) ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور بانک سرمایه جهت فروش سهام متعلق به خود در شرکت شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس نسبت به درج آگهی فروش از طریق روزنامه های کثیر الانتشار اطلاعات در تاریخ ۲۲‏‏‏/۰۵‏‏‏‏/۱۴۰۳ اقدام کرد که این موضوع در همان روز از طریق سامانه کدال سازمان بورس و اوراق بهادار اطلاع رسانی شده است.
دلایل عدم حصول نتیجه، مزید استحضار اعلام می دارد متقاضیان خرید سهام می بایست از تاریخ درج آگهی لغایت مورخ ۰۷‏‏‏‏/۰۶‏‏‏‏/۱۴۰۳ نسبت به خرید اسناد مزایده و مشارکت در آن اقدام می کردند که مزایده مذکور فاقد متقاضی خرید بوده است. تاریخ مشخص شدن عدم حصول نتیجه ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ است.

عدم حصول نتیجه از مزایده سمایه

کد خبر 502748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =