سرنوشت بورس در دوره «پساعشقی»

کارشناس بازار سرمایه به تاثیر استعفای رئیس سازمان بورس بر بازار سهام اشاره کرد و گفت: با توجه به فضای متشنج و منفی که در یک سال گذشته بر بازار سرمایه حاکم بود، این خبر می‌تواند مورد استقبال سهامداران قرار گیرد و مثبت تلقی خواهد شد.

حسن حسینیان در گفت‌وگو با «صدای بورس» در رابطه با تاثیر استعفای مجید عشقی بر بازار سرمایه توضیحاتی داد. همچنین راهکارهایی برای توسعه بازار سهام به رئیس آتی سازمان بورس توصیه کرد و گفت: سیاستی که در سه سال گذشته، سازمان بورس در پیش گرفت، برای بازار سرمایه هیچ آورده‌ای نداشت. با روی کار آمدن دولت جدید به نظر می‌رسد این نوع سیاست در سازمان بورس باید تغییر کند و از اتخاذ تصمیماتی که به ضرر تولید و سهامداران است، جلوگیری شود.

وی ادامه داد: اگر تفکر رئیس آتی سازمان بورس بر گسترش و توسعه بورس باشد، در شرایطی که منافع سهامداران را هم در اقداماتش در نظر بگیرد، امتیاز مثبتی محسوب می‌شود و می‌تواند به برگشت اعتماد به بازار سهام کمک بسیاری کند.

کارشناس بازار سرمایه استعفای رئیس سازمان بورس، مجید عشقی را مثبت تلقی کرد و افزود: با توجه به فضای متشنج و منفی که در یک سال گذشته بر بازار سرمایه حاکم بود، این خبر می‌تواند مورد استقبال سهامداران قرار گیرد و تاثیرش را بعد از خروج مجید عشقی از سکانداری سازمان بورس خواهد گذاشت.

وی افزود: انتظار می‌رود همتی وزیر اقتصاد، فردی را به عنوان رئیس سازمان بورس انتخاب کند که دارای تعامل و ارتباطات قوی با سایر ارکان اقتصادی و مالی کشور نیز باشد تا بتوانیم در بازار سرمایه نتیجه‌های بهتری را شاهد باشیم.

کد خبر 503088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =