۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
ثاخت مزایده برگزار می کند

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شرکت ثاخت منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت بین المللی توسعه ساختمان در نظر دارد با وضعیت موجود و شرایط مندرج در اسناد مناقصه، مشارکت در ساخت را از طریق فراخوان عمومی به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط واگذار کند.

بر اساس افشای اطلاعات بااهمیت (برگزاری مناقصه - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شرکت بین المللی توسعه ساختمان شرکت ثاخت مشخص شد.

شرح موضوع مناقصه و فرآیند آن شرکت بین‏ المللی توسعه ساختمان (سهامی عام) مالک زمین و مستحدثات پروژه ساحلی در دست ساخت واقع در شهر نوشهر، بلوار امام رضا (ع) در نظر دارد با وضعیت موجود و شرایط مندرج در اسناد مناقصه، مشارکت در ساخت را از طریق فراخوان عمومی به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط واگذار کند. کلیه متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اسناد مناقصه از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۹ و از ساعت ۸ تا ۱۶ (به جز ایام تعطیل و پنجشنبه) به دبیرخانه شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه هشتم، پلاک ۱۱، طبقه ششم، مراجعه و سپس پاکت‌های پیشنهاد خود را لاک و مهر شده و طبق دستورالعمل مندرج در اسناد تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ به دبیرخانه تحویل و سوالات احتمالی خود را با شماره تلفن ۸۸۵۰۵۳۴۶-۰۲۱ مطرح کند.
تاریخ برآورد شده جهت مشخص شدن نتایج ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ است.

ثاخت مزایده برگزار می کند

کد خبر 503304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =