آیین انعقاد قرارداد اجرای فیبر نوری شهر کاشان

آیین انعقاد قرارداد اجرای فیبر نوری شهر کاشان با حضور مقامات شهری و همچنین رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت داده گستر عصر نوین (های‌وب) به عنوان مجری پروژه برگزار شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی های‌وب آیین انعقاد قرارداد اجرای فیبر نوری شهر کاشان با حضور نماینده ولی‌‎فقیه و امام جمعه کاشان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، سرپرست فرمانداری ویژه، شهردار کاشان، اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، مدیران شهری کاشان و همچنین رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت داده گستر عصر نوین (های‌وب) به عنوان مجری پروژه برگزار شد.

سرپرست فرمانداری کاشان حمیدرضا محمدی‌فشارکی با اشاره به اینکه قرارداد اجرای فیبر نوری میان شهرداری کاشان و شرکت های‌وب به امضاء رسید، گفت: یکی از الزامات توسعه‌یافتگی، هوشمندسازی است و این موضوع علاوه بر نیاز اولیه برای توسعه به مطالبه شهروندان کاشانی تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت داده گستر عصر نوین (های‌وب) سید ایمان میری در بیان مزایای اجرای پروژه فیبر نوری در شهر کاشان افزود: تمام تلاش و هدف ما این است که با نزدیک شدن به ایام‌الله دهه فجر و تا قبل از پایان سال طعم شیرین فناوری را برای هم‌وطنان عزیزمان در شهر کاشان فراهم کنیم.

پروژه فیبرنوری منازل، کسب‌ و کارها توسط
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بحث شبکه ملی اطلاعات اجرا می‌شود و وزارت ارتباطات در این پروژه طعم شیرین فناوری را برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش فیبر نوری در سراسر کشور برای هم‌وطنان عزیز فراهم خواهد کرد که در این راستا قرارداد اجرای فیبر نوری میان شهرداری کاشان و شرکت داده گستر عصر نوین (های‌وب) به امضا رسید.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال گام بلندی در راستای تحقق شهر هوشمند است.


آیین انعقاد قرارداد اجرای فیبر نوری شهر کاشان

آیین انعقاد قرارداد اجرای فیبر نوری شهر کاشان

کد خبر 503636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =