عملیات نصب کولرهای هوایی طرح و توسعه lab۲ به زودی تکمیل می‌شود

با پیگیری‌های صورت گرفته در بخش‌های مهندسی، تأمین و اجرای طرح‌ توسعه lab۲ هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران؛ عملیات نصب کولرهای هوایی طرح توسعه در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود.

به گزارش صدای بورس، باغبانی مدیر اجرایی پروژه طرح نوسازی LAB2 هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران گفت:مراحل نصب تجهیزات کولرهای هوایی در حال انجام است و تا ده روز دیگر به پایان می‌رسد.

باغبانی در ادامه افزود: برای نصب این تجهیزات ابتدا لازم بود یک‌سری فعالیت‌های مقدماتی شامل نصب و تنظیم سازه‌های فلزی انجام می‌شد که خوشبختانه این مهم با دقت و سرعت خوبی انجام شد و در حال حاضر شاهد نصب باندل‌ها هستیم. وی خاطرنشان کرد: این مرحله مهمترین بخش از نصب کولرهای هوایی محسوب می‌شود؛ به دلیل اینکه این تجهیزات وزن بالایی دارند و نصب آنها از حساسیت زیادی برخوردار است و از طرف دیگر با نصب باندل‌ها؛ جبهه کاری خوبی در حوزه پایپینگ فعال خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه سایر اجزاء کولرهای هوایی شامل موتور، فن و سایر اجزاء نیز دریافت شده و در مرحله بعدی نصب خواهد شد، در خصوص پیشرفت فیزیکی طرح گفت: به طور کلی وضعیت اجرایی پروژه در سایت رضایتبخش و امیدوارکننده است و با دستور مدیریت ارشد سازمان، پیگیری‌ها و پیش‌بینی‌ها برای سرعت‌بخشی بیشتر به مراحل تکمیل طرح در حال انجام است که انشاالله هر چه زودتر شاهد مراحل پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی باشیم. مهندس باغبانی در خصوص میزان سرمایه‌گذاری این بخش از پروژه گفت: برای تامین این کولرهای هوایی مبلغی بالغ بر یک‌ونیم میلیون یورو هزینه شده بود که خوشبختانه بخش عمده این هزینه پرداخت شده و تجهیزات از شرکت سازنده تحویل گرفته شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نکته حائزاهمیت اینکه با حساسیتی که همکاران بخش طرح‌وتوسعه lab۲ هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در حوزه مهندسی و تامین داشته اند؛ اجزاء این کولرها از بهترین کیفیت و برندهای بسیار معتبر تهیه شده است.

به گزارش روابط‌ عمومی هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران؛گفتنی است هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آلکیل‌ بنزن خطی، آلکیلات سنگین و نرمال پارافین در منطقه خاورمیانه است که با در اختیار داشتن بیش از ۸۰ درصدی سهم بازار داخلی آلکیل‌ بنزن خطی، در زمره صادرکنندگان نمونه کشور نیز قرار دارد. این شرکت تاکنون محصولات فناورانه مورد نیاز خود را با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و نوآور داخلی بومی سازی و نیاز خود به شرکت‌های خارجی را قطع کرده است.

کد خبر 503648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =