۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
فروش این خانه ها ممنوع شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: خرید و فروش امتیازهای نهضت ملی مسکن به صورت غیرقانونی انجام شده است و همه فروشندگان شناسایی شده و به مراجع قضایی اعلام خواهند شد.

به گزارش صدای بورس،حسین جنتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، اعلام کرد که امکان خرید و فروش امتیازهای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، به ویژه در استان تهران و شهرهای جدید این استان، به هیچ عنوان وجود ندارد. وی افزود: تا کنون به چندین بار به متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن هشدار داده‌ایم که امتیازهای این پروژه‌ها قابل انتقال، فروش و واگذاری نیستند و از تبلیغات فریب‌آمیز دلالان و سوداگران در این زمینه پرهیز کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که متقاضیان به دلیل وجود دلالان و سوداگران امتیازهای واحدهای نهضت ملی مسکن خود را واگذار و یا به فروش برسانند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی در استان تهران در مراحل مختلف پیشرفت قرار دارد و به هیچ عنوان امتیازی و یا برگه ای وجود ندارد که‌ از طریق آن بتوان آن را به دیگری واگذار کرد.

جنتی با بیان اینکه خرید یا فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن به صورت وکالتی به استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن ممنوع است و وجاهت قانونی ندارد، گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح های حمایتی تأمین مسکن، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی برخورد قانونی از طریق مراجع قضائی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاکی که در این فعالیت مشارکت داشته اند را به همراه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 504278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =