قیمت امروز همستر کامبت + نرخ لیست شدن

بالاخره لیستینگ مورد انتظار توکن همستر کامبت انجام شد و اکنون معاملات آن فعال است.

به گزارش صدای بورس، با توجه به سروصدای زیادی که همستر کامبت در حوزه بازی برای کسب درآمد ایجاد کرد، توکن HMSTR اکنون در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال قابل معامله است.

پس از فهرست شدن، توکن همستر کامبت با بیش از ۱٬۲۰۰٪ سود در عرض چند دقیقه به ۰.۰۱۳۳۶ دلار رسید. نمودار قیمت نشان می‌دهد قیمت این توکن از آن زمان اصلاح شده است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۰.۰۰۹ دلار معامله می‌شود. نوسانات این توکن در حال حاضر زیاد است.

قیمت توکن همستر کامبت

توکن همستر کامبت با قیمتی در حدود ۰.۰۱ دلار (تقریبا ۶۰۰ تومان) لیست شد و در برخی صرافی‌ها به بالاترین قیمت ۰.۰۱۴۷ دلار رسید و کمترین قیمت آن نیز تا ۰.۰۰۱ دلار کاهش یافت. به نظر می‌رسد این کاهش قیمت به دلیل فعالیت‌های سفته بازانه معامله‌گران است.

ارزش بازار این توکن نیز تا ۶۴۶ میلیون دلار افزایش یافت و در زمان نگارش این مطلب ۵۵۷ میلیون دلار است. اکنون HMSTR از نظر ارزش بازار در رتبه ۱۱۰ بازار قرار دارد. همستر تا این لحظه نتوانسته به مارکت کپ ۸۷۱ میلیون دلاری نات کوین در زمان لیست شدن برسد.

علیرغم هیجان اولیه، با افزایش حجم معاملات، کاربران بایننس شروع به گزارش مشکلات سرور کردند که مانع از فروش توکن هایشان شد. کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های کریپتو نیز مملو از شکایات کاربرانی است که قادر به انجام معاملات در دوره‌های اوج قیمت نبودند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سرورهای بایننس ازدحام زیادی را تجربه کرده‌اند که احتمالاً ناشی از تعداد زیادی از کاربرانی است که سعی می‌کنند توکن‌های HMSTR را پس از افزایش ناگهانی قیمت بفروشند.

برای بسیاری از معامله گران، این تاخیر به معنای از دست دادن فرصت برای کسب سود از قیمت‌های بالاتر بود. این وضعیت منجر به نارضایتی معامله‌گران شد که تجربه کلی فهرست HMSTR را کمتر از حد ایده‌آل دانستند.

همچنین، کیف پول تون کیپر نیز مشکلاتی دارد که ارتباط آن با سرور قطع شده است. افزایش بار شبکه تون کوین نیز در وقوع این مشکل تاثیر داشته است.

از آنجایی که صرافی‌های بیشتری همستر کامبت را فهرست می‌کنند، کاربران امیدوارند در آینده تجربه‌های معاملاتی بهتری داشته باشند. در حال حاضر، جامعه امیدوار است که این مشکلات فنی اولیه حل شود و این پروژه در ماه‌های آینده به رشد خود ادامه دهد.

گفتنی است با رونمایی از نقشه راه جدید همستر کامبت برای ادامه سال ۲۰۲۴ و همچنین سال ۲۰۲۵، امید برای افزایش قیمت این توکن در آینده افزایش یافته است.

منبع:‌ والکس

کد خبر 504596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =