درآمد عملیاتی وبملت در ۶ماهه امسال

وبملت در شهریور درآمد تسهیلات ۱۵۶ هزار میلیارد ریالی داشته و در مجموع شش ماهه ۱۴۰۳ به ۷۶۵ هزار میلیارد ریال رسیده است. این رقم در مدت مشابه سال قبل ۶۱۵ هزار میلیارد ریال بوده است که رشد مناسبی ثبت کرده است.

به گزارش صدای بورس، بانک ملت با سرمایه ۷۱۰ هزار میلیارد و نماد وبملت در بورس تهران داد و ستد می شود. این بانک، بزرگترین بانک بورسی است و با افزایش منابع در شهریور ماه توانسته بیش از ۱۱.۱۰۰ هزار میلیارد ریال سپرده جذب نماید که از ۱۰،۹۰۰ هزار میلیارد ریال ریال مرداد ماه بیشتر بوده و رکورد جدیدی برای این بانک به شمار می رود.

رشد سپرده های جاری و رسیدن آن به رکورد بیش از ۳،۰۰۰ هزار میلیارد ریال، نشان دهنده وضعیت مناسب سپرده های وبملت است.
وبملت در شهریور درآمد تسهیلات ۱۵۶ هزار میلیارد ریالی داشته و در مجموع شش ماهه ۱۴۰۳ به ۷۶۵ هزار میلیارد ریال رسیده است. این رقم در مدت مشابه سال قبل ۶۱۵ هزار میلیارد ریال بوده است که رشد مناسبی ثبت کرده است.
در مقابل، هزینه های سود سپرده ها در شهریور ماه ۸۵ هزار میلیارد ریال بوده است و در مجموع شش ماهه ۱۴۰۳ به ۴۶۹ هزار میلیارد ریال رسیده است. این رقم در مدت مشابه سال قبل ۳۰۲ هزار میلیارد ریال بوده است.
درآمد سرمایه گذاری وبملت در شهریور ماه ۱۳ هزار میلیارد ریال بوده و در مجموع شش ماهه به ۶۶ هزار میلیارد ریال بالغ می گردد. درآمد اوراق بدهی نیز در شش ماهه ۹.۹ هزار میلیارد ریال بوده است. درآمد سرمایه گذاری نیز به ۵.۷ هزار میلیارد ریال رسیده است. درآمد سپرده، اوراق بدهی و سرمایه گذاری در شش ماهه سال گذشته به ترتیب ۵۲، ۱۳ و کمتر از ۱ هزار میلیارد ریال بوده است. در مجموع بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال ارقام فوق در شش ماهه در بانک ملت رشد داشته اند.
هزینه های مالی وبملت در شش ماهه به ۵۶ هزار میلیارد ریال رسیده است. این رقم در شش ماهه سال گذشته ۳۴ هزار میلیارد ریال بوده است. مازاد درآمد سپرده گذاری ها و سرمایه گذاری ها به هزینه مالی در ۶ ماهه به ۲۶ هزار میلیارد ریال رسیده است. این در حالی است که در ۵ ماهه تنها ۱۳ هزار میلیارد ریال بوده است.
از سوی دیگر، درآمد کارمزد نیز رشد مناسبی داشته است. در شهریور ماه درآمد کارمزد ۱۱ هزار میلیارد ریال بوده و مجموع نیمه اول سال ۱۴۰۳ به ۱۰۴ هزار میلیارد ریال رسیده است. مجموع کارمزد در شش ماهه سال قبل ۷۶ هزار میلیارد ریال بوده است. در مقابل، هزینه های کارمزد در شش ماهه ۱۴۰۳ برابر ۲۰ هزار میلیارد ریال و در مدت مشابه سال قبل ۱۷ هزار میلیارد ریال بوده است. خالص درآمدهای کارمزد از ۵۹ هزار میلیارد ریال در نیمه اول سال گذشته به ۸۴ هزار میلیارد ریال در نیمه اول سال جاری رسیده است.
در مجموع بانک ملت عملکرد مناسبی در شش ماهه داشته است. رکورد سپرده ها در مرداد و شهریور شکسته شده است. وضعیت سهم سپرده های بدون هزینه از جمله سپرده های دیداری رشد مناسبی داشته است. از سوی دیگر، درآمد تسهیلات رشد خوبی داشته و خالص تراز تسهیلات به سپرده ها به ۲۹۵ هزار میلیارد ریال رسیده است که نسبت به ۲۲۴ هزار میلیارد ریال تا مرداد ماه، رشد مناسبی در شهریور داشته است. از سوی دیگر، درآمدهای مربوط به سرمایه گذاری ها و سپرده گذاری ها و خالص آن به کسر هزینه مالی رشد خوبی کرده و تراز آن از ۱۳ هزار میلیارد ریال تا مرداد به ۲۵ هزار میلیارد ریال تا شهریور رسیده است. این مازاد در مقایسه با سال گذشته، دو برابر شده سات. همچنین خالص درآمدهای کارمزد نیز از ۵۹ هزار میلیارد ریال در سال گذشته به ۸۴ هزار میلیارد ریال در سال جاری رسیده است.

درآمد عملیاتی وبملت در ۶ماهه امسال

درآمد عملیاتی وبملت در ۶ماهه امسال

کد خبر 504738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =