درآمد ۱,۱۲۸ میلیارد تومانی«تنوین» طی ۶ ماه

شرکت تامین سرمایه نوین طی گزارشی که در کدال منتشر کرده، از افزایش ۳۹ درصدی درآمدهای خود در نیمه اول سال جاری خبر داده است.

به گزارش روابط عمومی «تامین سرمایه نوین» و بر اساس گزارش کدال، این شرکت تا پایان شهریور ماه بیش از ۱,۱۲۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است که مقایسه این رقم با دوره مشابه سال قبل حاکی از افزایش ۳۹ درصدی درآمدها است.

عملکرد این شرکت در شهریور ماه سال جاری، ۳۴۴ میلیارد تومان درآمد حاصل از ارائه خدمات و ۷۷ میلیارد تومان سود سرمایه‌گذاری بوده که در مجموع درآمدهای «تنوین» در این ماه را به ۴۲۱ میلیارد تومان می‌رساند.

درآمد مذکور دوره جاری عمدتا از محل تعهد پذیره نویسی و درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها به دست آمده است که با توجه به انتشار عمده اوراق توسط این تامین سرمایه در نیمه دوم سال، به نظر شاهد تداوم مناسب درآمدهای گروه تأمین سرمایه نوین در ادامه خواهیم بود.

قابل توجه است که نسبت p به e این سهم هم اکنون معادل ۴.۶۳ است که این رقم در مقایسه با نسبت p به e گروه که برابر با ۶.۵۸ است، نسبت بهتری را نشان می‌دهد. همچنین با در نظر گرفتن تقسیم سود ۷۵ درصدی سهم «تنوین» در مجمع امسال، نسبت p به d آن نیز جزو بهترین سهم‌های بازار از این منظر محسوب می‌شود.

کد خبر 505054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =