پیش بینی فروش ۳٫۵ همتی سهرمز در آبان

با توجه به مفروضات برآورد می شود شرکت سیمان هرمزگان در ۱۲ ماهه منتهی به آبان ۱۴۰۴ فروش معادل ۳٫۵ همت داشته باشد.

به گزارش صدای بورس، با توجه به مفروضات برآورد می شود شرکت سیمان هرمزگان در ۱۲ ماهه منتهی به آبان ۱۴۰۴ فروش معادل ۳٫۵ همت داشته باشد.

شرکت سیمان هرمزگان با نماد سهرمز در بورس فعالیت دارد.

بر اساس مفروضات شرکت سهرمز مقدار تولید سیمان برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۴حدود ۲.۰۰۰.۰۰۰ تن برآورد شده است.نرخ تورم شرکت ۳۵ درصد و نرخ دلاری سیمان پاکتی ۳۰میلیارد تومان است.

بر اساس بررسی صورت های مالی منتهی به ۱۴۰۴ شرکت فروش شرکت کارشناسی شده برای ۱۲ ماهه منتهی به آبان ۱۴۰۴ مبلغ ۳۵۷۰ میلیارد تومان است و این مبلغ برای آبان ماه منتهی به ۱۴۰۳ مبلغ ۲۴۸۷ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

فروش محقق شده منتهی به ۱۴۰۲ شرکت مبلغ ۱۷۸۵ میلیارد تومان بود.

سود هر سهم پس از کسر مالیات شرکت برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۴ مبلغ ۹۶۸۷ ریال و برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۳ مبلغ ۶۷۶۵ ریال است.

پیش بینی فروش ۳٫۵ همتی سهرمز در آبان

با توجه به مفروضات برآورد می شود شرکت در ۱۲ ماهه منتهی به آبان ۱۴۰۴ فرویش معادل ۳٫۵ همت داشته باشد و توجه به سرمایه فعلی شرکت به ازای هر سهم سودی معادل ۹۶۸ تومان داشته باشد.

در ترکیب بهای تمام شـــده شرکت مواد مستقیم مصرفی وزن ۲۳ درصدی و سربار تولید وزن ۷۵ درصدی در بهای تمام شده دارند. در سربار تولید نیز بیشـــترین مبلغ صرف هزینه انرژی و حقوق و دســـتمزد می شود.

منبع: کارگزاری پویان

کد خبر 506241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =