تپسی از انعقاد یک قرارداد خبرداد

افشای اطلاعات بااهمیت - (افشای معاملات موضوع ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت یا سایر اشخاص وابسته - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ تپسی منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس از افشای معاملات موضوع ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت یا سایر اشخاص وابسته - گروه ب منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ خبر داد.

بر اساس افشای اطلاعات بااهمیت - (افشای معاملات موضوع ماده ۱۲۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت یا سایر اشخاص وابسته - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۱۲/۳۰ تپسی مشخص شد.

طرف قرارداد (شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش) در قبال ارائه فاکتور از طرف شرکت تپسی به صورت ماهانه نسبت به تسویه و پرداخت مبلغ اقدام می‌ کند.

هدف از انعقاد قرارداد مذکور، تبدیل نرم افزار تپسی به سوپراپ است که در نتیجه آن خدمات متنوعی به کاربران ارائه شود. تا پیش از آغاز این همکاری، تپسی سال ها تنها به عنوان نرم افزار حمل و نقل فعالیت می کرد که این امر باعث محدودیت رشد آن در مقابل رقیب شده بود. طرف قرارداد (توسعه تجارت الکترونیک کوروش ) ضمن ایجاد بستر نرم افزاری و عملیاتی برای اخذ و پردازش سفارشات به عنوان استفاده کننده مکلف است ۵۰ درصد خالص کارمزد دریافتی خود از هر سفارش موفق را پس از کسر هزیه های عملیاتی هر سفارش که کمتر از ۵۰.۰۰۰ ریال در هر سفارش نباشد را به عنوان حق بهره برداری به طرف اول(شرکت تپسی) در پایان هر ماه پرداخت گند.

کد خبر 506369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =