۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
رکورد سود فصلی تماوند شکست

تامین سرمایه دماوند با سرمایه ۱۴ هزار میلیارد ریال در سال مالی منتهی به شهریور ۱۴۰۳، سود ۸.۴ هزار میلیارد ریالی معادل هر سهم ۶۰۵ ریال محقق ساخته است که رشد ۴۰ درصدی نسبت به سال مالی قبل ثبت شده است.

به گزارش صدای بورس، تامین سرمایه دماوند با سرمایه ۱۴ هزار میلیارد ریال در سال مالی منتهی به شهریور ۱۴۰۳، سود ۸.۴ هزار میلیارد ریالی معادل هر سهم ۶۰۵ ریال محقق ساخته است که رشد ۴۰ درصدی نسبت به سال مالی قبل ثبت شده است.

همچنین سود فصل تابستان نیز بالغ بر ۲،۹۵۰ میلیارد ریال بوده که معادل ۲۱۱ به ازای هر سهم محقق ساخته است که در این فصل تامین سرمایه دماوند رکورد سوداوری خود را شکسته است و حدود افزایش ۲۰ درصدی نسبت به رکورد قبلی ثبت کرده است.
بررسی سود هر سهم در سال مالی جاری حاکی از تحقق ۱۵۲ ریال در اولین فصل (پاییز ۱۴۰۲) بوده که در دومین فصل (زمستان ۱۴۰۲) سود ۷۰ ریال به ازای هر سهم ثبت کرده است. در فصل بهار و تابستان ۱۴۰۳ نیز به ترتیب ۱۷۳ و ۲۱۱ ریال محقق ساخته است.
درآمد تامین سرمایه دماوند از ۲۰ هزار میلیارد ریال در سال مالی ۱۴۰۳ عبور کرده است که رشد بیش از ۸۰ درصدی داشته است. عمده درآمد متمرکز بر درآمد کارمزد بازارگردانی اوراق، درآمد تعهد پذیره نویسی و درآمد مدیریت صندوق ها و درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها بوده است. هزینه های عملیاتی ۹.۳ هزار میلیارد ریال بوده است.

رکورد سود فصلی تماوند شکست

کد خبر 506501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =