به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
- شرایط اداری: مسئولیتهای معمول دفتری و منشیگری، آشنایی با نرم افزارهای آفیس (word,excel)، آشنایی با فتوشاپ، آشنا به امور دفتری و مکاتبات اداری، شناخت کامپیوتر و اینترنت، هماهنگی جلسات مدیریت و قرارهای ملاقات، پذیرایی از مهمانان ویژه مدیریت، توانایی پیگیری انجام امور محوله، احساس مسئولیت در کار و رازداری، دارای دقت در کار و حضور ذهن بالا، متعهد، فعال، منظم و وقت شناس، توانایی انجام چندکار به صورت همزمان و الویت بندی کارها، آشنایی با زبان انگلیسی
- سابقه فعالیت: حداقل یکسال
رزومه خود را عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:
content1399@gmail.com
بیشتر بخوانید: