۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
استخدام مسئول دفتر

یک شرکت فعال در حوزه فن‌آوری در تهران آگهی استخدام «مسئول دفتر» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
  • شرایط اداری: مسئولیت‌های معمول دفتری و منشی‌گری، آشنایی با نرم افزارهای آفیس (word,excel)، آشنایی با فتوشاپ، آشنا به امور دفتری و مکاتبات اداری، شناخت کامپیوتر و اینترنت، هماهنگی جلسات مدیریت و قرارهای ملاقات، پذیرایی از مهمانان ویژه مدیریت، توانایی پیگیری انجام امور محوله، احساس مسئولیت در کار و رازداری، دارای دقت در کار و حضور ذهن بالا، متعهد، فعال، منظم و وقت شناس، توانایی انجام چندکار به صورت همزمان و الویت بندی کارها، آشنایی با زبان انگلیسی
  • سابقه فعالیت: حداقل یکسال

رزومه خود را عنوان «مسئول دفتر» به آدرس زیر ارسال کنید:

content1399@gmail.com


بیشتر بخوانید:

کد خبر 447115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =