تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

یک شرکت کارگزاری در تهران آگهی استخدام «مسئول دفتر مدیرعامل» منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:

  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
  • شرایط تخصصی: آشنایی با اصول بایگانی، مکاتبات اداری، مسلط به امور اتوماسیون اداری چارگون، آشنا با نهادهای مالی و مرتبط با بازار سرمایه
  • سایر شرایط: روابط عمومی و مسئولیت‌پذیری بالا، تسلط کامل بر آفیس، دارای روحیه پیگیری و دقت عمل بالا
  • سابقه فعالیت: تجربه کافی

رزومه خود را با عنوان « مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنید:

resume.b2022@gmail.com

بیشتر بخوانید: