به گزارش صدای بورس؛ در آگهی استخدام این شرکت شرایط زیر عنوان شده است:
- مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی
- شرایط تخصصی: آشنایی با اصول بایگانی، مکاتبات اداری، مسلط به امور اتوماسیون اداری چارگون، آشنا با نهادهای مالی و مرتبط با بازار سرمایه
- سایر شرایط: روابط عمومی و مسئولیتپذیری بالا، تسلط کامل بر آفیس، دارای روحیه پیگیری و دقت عمل بالا
- سابقه فعالیت: تجربه کافی
رزومه خود را با عنوان « مسئول دفتر » به آدرس زیر ارسال کنید:
resume.b2022@gmail.com
بیشتر بخوانید:
-
استخدام « کارشناس تحلیل اوراق مشتقه »
-
استخدام « کارشناس تحلیل »
-
استخدام « ادمین شبکههای اجتماعی »
-
استخدام « کارشناس مالی صندوق سرمایهگذاری »
-
استخدام « کارآموز تحلیل و تولید محتوا »
نظر شما