سید مرتضی شهیدی که سابقه هشت ساله در معاونت حقوقی سازمان بورس داشته در خصوص شکایت سهامداران برای اختلال در سامانه معاملات آنلاین گفت: سهامداران میتوانند در سامانه رسیدگی به شکایت که در سازمان بورس وجود دارد مراجعه و شکایت خود را ارایه کنند.
این کارشناس بازار که سابقه فعالیت در معاونت حقوقی سازمان بورس داشته، تصریح کرد: در خصوص شکایت سهامداران برای اختلال در سامانه حکم صریحی در قانون اوراق بهادار وجود ندارد. شهیدی اظهار داشت: البته مرجع رسیدگی به شکایات طبق قانون بازار سرمایه به اختلاف بین کارگزار و سهامدار را رسیدگی میکند و اگر احراز شود حکم در نظر گرفته ميشود.
- شماره ۳۱۲ هفته نامه اطلاعات بورس - صفحه ۵
نظر شما