بیمه نوین برای ارتقای کیفیت خدمات خود، افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات و رضایتمندی مشتریان، سامانه ثبت شکایت آنلاین را در پایگاه اینترنتی خود راهاندازی کرد.
همچنین برای ثبت شکایت در سامانه مذکور، درج اطلاعاتی از قبیل کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره موبایل شاکی، کد نمایندگی صادرکننده بیمهنامه، شعبه مورد شکایت، موضوع شکایت و شرح شکایت مورد نیاز است و شاکی در مرحله نهایی با ثبت شکایت خود کد رهگیری دریافت خواهد کرد. پس از آن نیز شاکی با مراجعه بههمین سامانه با درج کدرهگیری و کدملی، شکایت خود را پیگیری و از نتیجه آن مطلع میشود.
در این سامانه، همچنین امکان پیوست کردن مدارک پرونده شاکی ایجاد شده است. بر اساس این گزارش، بیمهگزاران بیمه نوین میتوانند در صورت ایجاد هر مشکلی در دریافت خدمات بیمهای مورد نیاز خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت به آدرس www.novininsurance.com به بخش سامانه ثبت شکایت وارد شده و درخواست خود را درج کنند.
- شماره۳۲۷ هفته نامه اطلاعات بورس-صفحه۱۱
نظر شما