سوددهی سیمانی‌های تأمین از 22 تا 141 درصد

بررسی عملکرد 9ماهه منتهی به پایان آذرماه 98، شرکت‌های تابعه سیمان تأمین شستا با هدف شفاف سازی در خصوص وضعیت سود، زیان و بررسی روش‌های مدیریتی 31 شرکت‌ با حضور رضا جمارانیان مدیرعامل سیمان تأمین، حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل سیمان فارس و خوزستان و مدیران ارشد شرکت‌های مذکور ازهفته گذشته آغاز شد. این جلسات کاری تا یکشنبه 29 دی ماه ادامه خواهد داشت.

رشد ۸۳ درصدی سودخالص" ساروم": بر اساس این گزارش، در جلسه سیمان ارومیه علاوه بر بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو، مشخص شد که با اقدامات مدیریتی، عملکرد فروش ۹ماهه سیمان ارومیه در مقایسه با بودجه مصوب ۱۳ درصد رشد و در مقایسه با دوره قبل هم ۳۴ درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص هم رشد محسوسی را تجربه کرده و این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده ۹ ماهه، ۹۶ درصد رشد و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد ۸۳ درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

 ۱۴۱ درصد صعود سودخالص "سرود ": همچنین در جلسه سیمان شاهرود، علاوه بر بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو، مشخص شد که با اقدامات مدیریتی، عملکرد فروش ۹ ماهه شرکت در مقایسه با بودجه مصوب ۳۳درصد رشد و در مقایسه با دوره قبل هم ۶۲ درصد افزایش یافته است. سود خالص سیمان شاهرود هم رشد محسوسی را تجربه و این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده ۹ ماهه، ۹۷ درصد رشد و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد ۱۴۱ درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

 افزایش۲۲ درصدی سودخالص "سغرب": در جلسه سیمان غرب هم علاوه بر بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو، اعلام شد با پیگیری مدیریتی، عملکرد فروش ۹ ماهه شرکت در مقایسه با بودجه مصوب ۱۱ درصد رشد و در مقایسه با دوره قبل هم ۳۳ درصد افزایش یافته است.سود خالص سیمان غرب هم رشد محسوسی را تجربه و این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده ۹ ماهه، ۲۱ درصد رشد و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد ۲۲ درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

38 درصد ارتقای سود"سنیر": در جلسه سیمان نی‌ریز، با بر بررسی اقدامات انجام شده، خبر رشد عملکرد فروش 9ماهه شرکت معادل بودجه مصوب و در مقایسه با دوره قبل هم افزایش 20درصدی داده شد.سود خالص سیمان نی‌ریز هم رشد را ثبت کرده و این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده 9 ماهه، 27درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد 38درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

 رشد24درصدی سود خالص " سفانو ": در جلسه سیمان فارس‌نو وپس از ارائه گزارش مدیرعامل فارس نو، خبر از رشد عملکرد فروش 9 ماهه شرکت بودجه داده و رشد 17 درصدی درآمد فروش در مقایسه با بودجه مصوبه و افزایش 55 درصدی به نسبت دوره قبل اعلام شد. سود خالص سیمان فارس‌نو هم نشان داد، این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده 9 ماهه، 35درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد24درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

75درصد ارتقای سود "سفارس": در جلسه سیمان فارس هم پس از ارائه گزارش مدیرعامل سیمان فارس، خبر رشد عملکرد فروش 9ماهه شرکت بودجه داده و رشد 26درصدی درآمد فروش در مقایسه با بودجه مصوبه و افزایش 50درصدی به نسبت دوره قبل اعلام شد. سود خالص سیمان فارس‌ هم نشان داد، این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده 9 ماهه، 51درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد75 درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

صعود 102درصدی افزایش سودخالص "سقاین": همچنین پس از ارائه گزارش مدیرعامل سیمان قائن، خبر رشد عملکرد فروش 9ماهه شرکت بودجه داده و رشد 10درصدی درآمد فروش در مقایسه با بودجه مصوبه و افزایش 45 درصدی به نسبت دوره قبل اعلام شد.سود خالص سیمان قائن هم نشان داد، این شرکت در مقایسه با بودجه پیش بینی شده 9 ماهه، 52 درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل رشد102درصدی سود خالص را ثبت کرده است.

  • شماره 339 هفته نامه اطلاعات بورس - صفحه 12
کد خبر 411305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =