موفقیت کارگزاران با شرکت‌های OMS اختصاصی

نحوه تعامل شرکت‌های oms و کارگزاری‌ها فرای تعاملات عادی یک شرکت نرم افزاری و شرکت خدمات گیرنده است؛ چرا که نحوه عملکرد هر کدام از شرکت‌ها در سوددهی شرکت مقابل تاثیر مستقیم دارد. از همین رو برای حصول نتیجه بهتر باید تعامل و خدمات‌دهی دو طرفه در نظر گرفته شود. 

شرکت‌های oms فعال حاضر تنها یک بسته نرم افزاری آماده توسعه داده اند که فرای رتبه و جایگاه کارگزاری امکانات واحدی برای تمام کارگزاری‌های خدمات گیرنده در اختیار ایشان قرار می‌دهد. لذا کارگزاری‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر و در نتیجه قرار گرفتن در رتبه‌های بهتر برآن شدند که شرکت‌های oms راه‌اندازی کنند. این موضوع دلیل بر نارضایتی از خدمات ارائه شده بود. با بررسی رتبه بندی کارگزاری‌های برتر معاملات برخط، شاهد قرار گرفتن کارگزاری‌های دارای oms اختصاصی در رتبه‌های 
بالاتر هستیم. 
در نقطه مقابل نیز شرکت‌های oms معتقدند  درصورتی‌که هزینه‌هایی که شرکت‌های کارگزاری برای راه‌اندازی شرکت مستقل داشته اند، برای بهبود نرم‌افزار فعلی هزینه می‌کردند شاهد خدمات بهتری بودند. در کل و با توجه به تعاملات موجود فعلی، تجربه نشان داده که درصورتی‌که کارگزاری oms مختص به خود را داشته باشد موفق‌تر خواهد بود.

  • شماره 342 هفته نامه اطلاعات بورس - صفحه 15
کد خبر 411594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =