رشد ۱۴۳ درصدی درآمد «تنوین»

بررسی عملکرد شرکت تامین سرمایه نوین طی دوره یک ماهه منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ و مقایسه آن با دوره مشابه سال مالی ۹۷ رشد ۱۴۳ درصدی درآمد این مجموعه را نمایان می‌سازد.

عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹/۱۲/۹۸

به گزارش صدای بورس، این مجموعه ۹ هزار میلیارد ریالی در حالی طی فعالیت یک ماهه منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ بالغ بر ۱/۱۱۵/۱۳۰ میلیون ریال درآمد محقق ساخته است که این رقم برای دوره مشابه سال مالی ۹۷ مبلغ ۴۵۹/۳۸۶ میلیون ریال محاسبه می‌شود.

در این بین، شرکت تامین سرمایه نوین طی ماه گذشته بیشترین درآمد را به‌واسطه فعالیت در حوزه تعهد پدیره‌نویسی اوراق به مبلغ ۳۴۰/۰۰۰ میلیون ریال به دست آورده و کمترین درآمد نیز مبلغ ۲/۲۱۶ میلیون ریال ثبت شده است که به حوزه مشاوره عرضه و ارزشگذاری تعلق دارد.

گفتنی است، درآمد ماه گذشته شرکت در سه حوزه همچون بانکداری اختصاصی، سود سهام حاصل از سرمایه‌گذاری و تعهد پذیره‌نویسی سهام صفر اعلام شده است.

عملکرد از ابتدای سال مالی ۹۸ تا تاریخ ۹۸/۱۲/۲۹

بر اساس اطلاعات موجود، روند رو به رشد درآمد شرکت تامین سرمایه نوین در دوره عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۹۸/۱۲/۲۹ نیز مشاهده می‌شود. آنچنان که، این مجموعه در شرایطی از ابتدای سال مالی ۹۸ تا تاریخ ۹۸/۱۲/۲۹ مبلغ ۷/۸۱۴/۳۰۷ میلیون ریال درآمد کسب کرده است که این رقم نسبت به درآمد ۴/۴۳۷/۲۱۶ میلیون ریالی «تنوین» در دوره مشابه سال مالی ۹۷ با رشد ۷۱ درصدی همراه شده است.

همچنین سود سپرده‌های بانکی طی دوره مورد اشاره بیشترین درآمد به مبلغ ۲/۱۴۴/۶۵۵ میلیون ریال را برای شرکت به ارمغان آورده است و در مقابل آن، کمترین درآمد به تعهد پدیره‌نویسی سهام با ثبت مبلغ ۵/۰۴۳ میلیون ریال اختصاص دارد.

کد خبر 412548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =