پرسش از «اپرداز»

با توقف نماد «اپرداز»، شرکت آتیه داده پرداز مکلف به شفاف‌سازی شد.

به گزارش صدای بورس به نقل از سامانه کدال، به استناد ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران، نماد معاملاتی شرکت آتیه داده پرداز «اپرداز» به علت نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر متوقف گردید. لذا به منظور رعایت دستورالعمل فوق الذکر، ضروری است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری سوالات و ابهامات مطرح شده در سامانه تدان توسط شرکت بررسی و پاسخ به آنها مطابق اطلاعیه اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی افشا شود.

پرسش از «اپرداز»:

۱. لطفا درباره قراردادهای اصلی شرکت در زمینه سامانه ارائه خدمات SMS جدول زیر را تکمیل کنید:

ردیف

نام شرکت طرف قرارداد

حجم (تعداد) خدمات SMS

مبلغ قرارداد

۱

۲

۳


 

۲. نوع قرارداد شرکت با اپراتورهای همراه و شرکت ارتباطات زیرساخت جهت دریافت پنل ارسال SMS به چه شکل است؟ آیا قیمت پنل در اپراتورهای مختلف متفاوت است؟ چند درصد از سبد شرکت مربوط به هر اپراتور است؟ لطفا توضیح دهید.   

۳. رقبای اصلی شرکت در حوزه ارائه خدمات سامانه SMS کدام شرکت‌ها هستند؟ اندازه بازار (ریالی و حجمی) و سهم هر یک از شرکت‌های حاضر در صنعت چقدر است؟

پس از توقف نماد معاملاتی به علت نوسان قیمت سهام طی ۱۵ روز معاملاتی متوالی و انتشار اطلاعیه ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی، اشخاصی که به سامانه تدان (tedan.ir) دسترسی دارند، می‌توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ همان روز نسبت به طرح سوال از ناشر اقدام نمایند (اشخاصی که به سامانه تدان دسترسی ندارند می‌توانند سوالات خود را از طریق یکی از نهادهای مالی که دارای مجوز فعالیت مشاور سرمایه‌گذاری از سازمان بورس و اوراق بهادار باشد، در این سامانه ثبت نمایند). پس از پایان مهلت ثبت سوالات، ناشر موظف است حداکثر ظرف مدت دو روز کاری نسبت به تهیه پاسخ و ارسال آن اقدام نماید. در صورت عدم ارسال پاسخ یا ارائه پاسخ ناقص توسط ناشر، بورس مربوطه عدم پاسخگویی ناشر را به عموم افشا می‌کند.

کد خبر 413187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =