به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمد علی بخشیزاده با اشاره به اجرای فاز اول بانکداری دیجیتال در فصل بهار گفت: با توجه به آمادهسازی زیرساختهای لازم برای اجرایی شدن فاز اول بانکداری دیجیتال با اقداماتی که در دست انجام است، میتوانیم تا پایان بهار شاهد رونمایی این تحول تاثیرگذار در بانک دی باشیم.
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با تاکید بر ضرورت نظارت دیجیتالی و احراز هویت مشتریان در بانکداری دیجیتال افزود: برای اجرای فاز اول بانکداری دیجیتال در گام اول ضرورت دارد برای مشتریانی که یک بار احراز هویت شدهاند، امکان افتتاح حساب در بستر اینترنت بانک ایجاد و زمینه ارائه برخی خدمات ویژه به مشتریان قبل از ورود به شعبه از جمله ارائه فرمهای عملیات بانکی به منظور تکمیل آنها و کوتاهتر شدن فرآیندهای عملیات بانکی، فراهم شود.
بخشیزاده با بیان این که در آیندهای نزدیک، فرمهای عملیات بانکی بر روی سامانه موبایلی «دیبا» بارگذاری خواهند شد، گفت: با فراهم کردن این امکان، کاربر شعبه با دریافت کد پیگیری مشتری به تمامی درخواستهای مشتری بدون نیاز به تکمیل مجدد فرم دسترسی خواهد داشت که از این طریق صرفهجویی در زمان و میزان بهرهوری افزایش مییابد.
وی حرکت از بانکداری الکترونیک به سمت بانکداری دیجیتال را زمینهساز تقویت و توسعه تمامی ظرفیتهای بانکداری الکترونیک دانست و گفت: اجرای بانکداری دیجیتال بر دو عامل هزینه و قیمت تمامشده ارائه خدمت تاثیرگذار است و با کاهش چشمگیر قیمت تمام شده خدمت و افزایش درآمدهای غیرمشاع و کارمزدی، زمینه کسب سهم سود بیشتری برای بانک فراهم میشود.
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی از اجرای فاز اول بانکداری دیجیتال در فصل بهار خبر داد.
کد خبر 413553
نظر شما