«امید» شفاف‌سازی کرد

شرکت تامین سرمایه امید با صدور اطلاعیه‌ای در سامانه کدال، نتایج حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی این شرکت را اعلام کرد.

 به گزارش صدای بورس، با توجه به سوالات مطرح شده و ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع‌رسانی، پاسخ به سوالات به شرح ذیل است:

۱. در حال حاضر نسبت تعهدات اوراق به سرمایه شرکت‌های متعهد چقدر است؟ با توجه به برنامه دولت جهت انتشار اوراق در سال جاری و همچنین با توجه به اینکه به منظور افزایش حجم تعهدات پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق لازم است سرمایه شرکت افزایش یابد، آیا شرکت برنامه‌ای به منظور افزایش سرمایه دارد؟

با توجه به عدم دسترسی به اطلاعات شرکت‌های تامین سرمایه در خصوص میزان حجم اوراق بهادار و همچنین میزان تجمیع سرمایه آنها (به دلیل بورسی نبودن ۶۰ درصد از شرکت‌های مزبور ) امکان برآورد کل تعهدات شرکت‌های تامین سرمایه مقدور نیست.

شایان ذکر است، حجم تعهدات شرکت تامین سرمایه امید در حال حاضر حدود ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال و سرمایه ثبت شده به مبلغ ۷.۰۰۰ میلیارد ریال و افزایش سرمایه در جریان به مبلغ ۲.۵۰۰ میلیارد ریال است. خاطرنشان می‌سازد در خصوص افزایش سرمایه پیش‌رو، طبق تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت در خردادماه سال ۱۳۹۹، مرحله دوم افزایش سرمایه (در اختیار هیئت مدیره) به مبلغ ۱.۵۰۰ میلیارد ریال در اواخر سال جاری عملیاتی خواهد شد.

۲. با توجه به سوال قبل، تخمین شما از حجم کل تعهدات پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق و سهم شرکت از این مقدار در سال جاری و سال مالی آینده چقدر است؟

باتوجه به برنامه‌ریزی شرکت (مطابق برنامه‌های مصوب هیئت مدیره) انتشار اوراق بهادار بالغ بر ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال در دستور کار شرکت قرار دارد.

این پاسخ‌ها را حبیب رضا حدادی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امید در سامانه کدال منتشر کرده است.

کد خبر 414378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =