غویتا، سهم سبز روزهای قرمز بازار

ویتانا طی ۱۰ جلسه معاملاتی اخیر در صف خرید معامله شده است و با ورود پول هوشمند حقوقی، سهامداران خود را در روزهای پرتلاطم بازار خشنود کرده است.

به گزارش صدای بورس، شنیده‌ها حاکی از آن است که مهمترین محصول «غویتا» یعنی بیسکویت مادر، اولین افزایش نرخ خود را در سال ۱۳۹۹ معادل ۲۰ درصد افزایش قیمت را اعمال می‌کند که با توجه به حاشیه سود ناخالص مناسب این محصول، تأثیر قابل توجهی بر سودآوری شرکت خواهد داشت.

حدود ۴۰ درصد از فروش محصولات غویتا برند "مادر" است. لازم به ذکر است که این شرکت ماه گذشته قیمت سایر محصولات خود را به طور میانگین ۲۰ درصد افزایش داده بود.

کد خبر 415338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =