افت و خیزهای «فولاد» در آخرین روز هفته ( ۲۱مهر ۹۹)

قیمت پایانی  سهام فولاد مبارکه اصفهان امروز  روی رقم ۱۷ هزار و ۳۰ ریال  بسته شد که ۳.۱۳ درصد کاهش را نسبت به روز پیش نشان می دهد.

به گزارش صدای بورس، امروز بازار سرمایه در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل از صبح با ریزش همراه بود و در پایان نیز با ۱۹ هزار واحد منفی به کار خود پایان دارد و در ارتفاع یک میلیون و ۵۶۰ هزار واحدی قرار گرفت.

حقیقی‌ها و حقوقی‌ها چقدر خریدند؟
امروز بیشترین ‌خرید نماد فولاد مبارکه اصفهان  را حقیقی‌ها انجام دادند و حدود ۱۴۹میلیون و ۳۰۶هزار سهم را خریداری کردند که ۸۱.۳ درصد معاملات خرید را تشکیل دادند. حقوقی‌ها نیز ۳۴ میلیون و ۱۲۲هزار سهم  معادل  ۱۸.۶درصد  را خریداری کردند. قیمت پایانی  سهام فولاد مبارکه اصفهان امروز  روی رقم ۱۷ هزار و ۳۰ ریال  بسته شد که ۳.۱۳ درصد کاهش را نسبت به روز پیش نشان می دهد. این در حالی است که دیروز 21 مهر 99 سهام فولاد  570  ریال گران‌تر بسته شد. 

بیشتر بخوانید:
آنچه امروز در «فولاد» گذشت ( ۲۱مهر ۹۹)
آنچه امروز در «فولاد» گذشت ( ۲۰مهر ۹۹)

حقیقی‌ها و حقوقی ها  چقدر فروختند؟
همچنین حقیقی‌ها امروز ۱۷۱ میلیون و ۲۱۳هزار سهام «فولاد» معادل ۹۳.۳درصد و حقوقی‌ها ۱۲ میلیون و ۱۹۷ هزار سهم معادل ۶.۶ درصد را به فروش رساندند.

در مجموع امروز ۲۵ هزارو ۳۳۵ سهم نماد «فولاد» خریداری و ۱۳هزار و ۷۵۱سهم این نماد فروخته شد.

قیمت پایانی سهام فولاد مبارکه اصفهان امروز روی رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ بسته شد که ۳.۴۶ درصد کاهش را نسبت به روز پیش نشان می دهد.

کد خبر 418890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =