گزارش عملکرد «پکرمان» و دو شرکت بورسی دیگر

شرکت های گروه صنعتی بارز، به پرداخت ملت و شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران گزارش عملکرد یک ماهه خود را منتشر کردند.

به گزارش صدای بورس، برخی از شرکت های بورسی گزارش یک ماهه خود را منتشر کردند که در ادامه می خوانید:

«پکرمان»
در گروه صنعتی بارز تولید ۷.۶۳۶ و ۷.۷۱۹ تنی در مهر و آبان گزارش شده، میانگین تولید ماهانه نیمه اول سال ۷.۳۳۷ تن و میانگین تولید ماهانه سال ۹۸ نیز ۶.۴۷۸ تن بوده است.

در مهر و آبان ۷.۸۴۵ و ۷.۳۴۲ تن محصول به فروش رفته است. میانگین ماهانه فروش ۶ ماه سال ۹۹ و سال ۹۸ نیز به ترتیب ۷.۰۴۶ و  ۶.۳۱۴ تن بوده است.

در ۳ ماه شهریور تا آبان شرکت فروش‌های جذاب ۳۵۵، ۳۱۱ و ۲۹۸ میلیارد تومانی را گزارش کرده است . میانگین ماهانه فروش شش ماهه نیز ۲۱۴ میلیارد تومان بوده است.

نرخ فروش تایر رادیال در شهریور تا آبان به ترتیب ۴۱.۱۷۸، ۳۸.۳۶۹ و ۳۹.۸۸۴ تومان گزارش شده است.

«پرداخت»
شرکت به پرداخت ملت در آبان ماه حدود ۲۲۶۸ میلیارد ریال فروش داشته که کمی بیشتر از ماه گذشته اما ۳ درصد کمتر از میانگین ۷ ماه گذشته است.

این شرکت در آبان ماه حدود ۱۳۷۱ میلیارد ریال درآمد از فروش شارژ داشته که نسبت به ماه گذشته ۳درصد کاهش اما تقریبا برابر با میانگین ۷ ماه گذشته است.

در نهایت در ۸ ماهه نخست سال مالی جاری، حدود ۱۷۷۰۶ میلیارد ریال فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش داشته است.

قیمت سهم ۴۴۷۰۰ ریال است و در یک ماه گذشته ۴ درصد رشد داشته است.

«پدرخش»
شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران در آبان بالغ بر ۵.۳ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به مهر ماه ۳۲ درصد کاهش را نشان می دهد.

مقدار تولید محصولات شرکت در آبان با ۲۴ درصد رشد نسبت به مهر به ۲۵۱ تن رسیده اما از نظر مقدار فروش با کاهش ۳۳ درصدی مواجه شده و ۱۶۱ تن از محصولات خود در آبان را به فروش رسانده است.

نرخ فروش محصولات نیز تغییر چندانی در آبان نسبت به مهر را نشان نمی دهد.

مجموع فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون بالغ بر ۴۲.۷ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل ۵۵ درصد رشد را نشان می دهد.

قیمت سهم در این لحظه برابر با ۲۱۲۷۵ تومان بوده و در یک ماه گذشته نوسان چندانی نداشته است.

منبع» کارگزاری صنعت و معدن و آوا تحلیل

کد خبر 422351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =