موسیقی نواحی از ایران‌مال برای همه ایرانیان

نخستین دوره کنسرت‌های آنلاین (برخط) موسیقی نواحی به میزبانی ایران‌مال با همکاری انجمن موسیقی ایران زیرنظر دفتر موسیقی وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

  به گزارش صدای بورس، اولین دوره کنسرت‌های آنلاین(برخط) موسیقی نواحی به میزبانی ایران‌مال به مدت چهارشب از ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود.

در شب اول، پنجشنبه (۲۳ مرداد) در قسمت اول موسیقی سنتی استان سیستان و بلوچستان با هنرنمایی خداداد شکل‌زهی و فاروق رحمانی و در قسمت دوم موسیقی استان بوشهر با اجرای حیدر سلمانی و حیدر احمدی نواخته‌ شد.

جمعه (۲۴ مرداد) به موسیقی کرمانشاه با هنرنمایی سید آرش شهریاری و میلاد داول و در قسمت دوم موسیقی لرستان با اجرای احسان عبدی‌پور و بابک پیمانی اختصاص پیدا کرد.

این برنامه شنبه (۲۵ مرداد) با موسیقی شرق خراسان با اجرای علی درافشان و غلام‌رسول صوفی و در قسمت دوم موسیقی خوزستان با اجرای احمد بیت‌سیاح و سعید سیاحی ادامه پیدا می‌کند.

در روز یکشنبه ۲۶ مرداد نیز موسیقی شمال خراسان با اجرای ایوب سعیدی و همچنین در قسمت دوم موسیقی آذربایجان با اجرای سونار نجاری و پانیذ ستاری اجرا خواهد شد.

براساس این گزارش مجموعه کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی با همکاری ایران‌مال و حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فضای کتابخانه جندی‌شاپور پخش‌می‌شود.

صفحه اینستاگرام انجمن موسیقی ایران و همچنین هفدانگ پخش‌کننده زنده این کنسرت‌ها هستند.

کد خبر 422522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =