اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت علیه کرونا در ایران‌مال

مدیر واحد سلامت بازار بزرگ ایران تاکید کرد اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و اقدامات پیشگیرانه در مبارزه با بیماری کرونا در ایران‌مال از اولویت‌های ماست. از این رو مکان‌های پر تردد بازار بزرگ ایران، آسانسورها، پله‌های برقی و دیگر بخش‌های مورد تماس مشتریان و کارکنان دائماً در حال شستشو، ضدعفونی است.

به گزارش صدای بورس، قاسم اکبری مدیر واحد سلامت بازار بزرگ ایران  تاکید کرد: جلسه‌های آموزشی کارکنان به طور مداوم برگزار و دستورالعمل‌های بهداشتی نیز درباره حفاظت از سلامتی مشتریان صادر شده است. در عین حال مهم‌ترین کار واحد سلامت ایران‌مال، حفظ سلامت مشتریان و بازدیدکنندگان است.

وی افزود در راستای مبارزه با ویروس کرونا واحد سلامت مواد مورد نیاز برای ضد عفونی‌ و استریل را در بخش‌های مختلف این بازار در دسترس عموم قرار داده‌اند که سرویس‌های بهداشتی از آن جمله است.

مدیر واحد سلامت بازار بزرگ ایران در ادامه افزود: آموزش‌های ما برای کارمندان و مشتریان بازار ادامه خواهد داشت به طوریکه از امروز غرفه‌های سلامت در طبقات مختلف مجموعه با حضور کارشناسان بهداشتی دایر است تا پاسخگوی سوالات و ابهامات مردم راجع به این بیماری باشد. 

مدیر واحد سلامت بازار بزرگ ایران تاکید کرد: درمانگاه و اورژانس در محل بازار بزرگ ایران مستقر است و اگر با نمونه مشکوکی مواجه شویم، طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت اقدام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: افزایش استرس و ترس از بیماری باعث کاهش مقاومت بدن می‌شود. ما همه اقدامات لازم را برای پیش‌گیری از آلودگی انجام می‌دهیم و آموزش‌های لازم را نیز به کارکنان و مردم ارائه خواهیم کرد. واحد سلامت بازار بزرگ ایران همچنین پایش مستمر خود بر فعالیت رستوران‌ها و بخش‌های مختلف مرتبط با مواد غذایی را در دستور کار خود دارد زیرا سلامت مراجعه‌کنندگان و مشتریان بازار در اولویت ماست.

اکبری گفت: پردیس سینمایی، مرکز نمایشگاهی و جشنواره‌های بازار و همچنین برخی از نشست‌های عمومی به وضعیت تعطیل یا تعلیق درآمده است اما بازار کماکان به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد و کسب و کار در این واحد تجاری طبق روال معمول جاری است.

کد خبر 422527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =