۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
نتایج کنفرانس «سدبیر»

شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی را منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال با شماره پیگیری ۷۰۰۳۷۲ و به استناد ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع می رساند کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ برگزار و اهم مطالب مطرح شده بشرح زیر است:
۱- برآورد شرکت از سودآوری کارگزاری مبین سرمایه برای سال مالی ۹۹ و سال ۱۴۰۰ چقدر است؟
سود سهام کارگزاری مبین سرمایه در دفاتر شرکت با تاخیر یک ساله شناسایی می شود. براین اساس سود سال ۹۹ به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ تدبیرگران ثبت خواهد شد. حدودا سه هزار ریال به ازای هر سهم است. بدیهی است که برای عملکرد سال ۱۴۰۰ کارگزاری مبین سرمایه هنوز هیچ پیش بینی صورت نگرفته است.
در خصوص افزایش قیمت سهم، به استحضار می رساند که از تاریخ گزارشگری قبلی صورت‌های مالی و گزارش تفسیری میان دوره‌ای ۶ ماهه منتهی به پایان شهریور ماه ۹۹ تاکنون تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

بدیهی است در صورت وقوع هر گونه رخداد با اهمیت مراتب مطابق دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، منتشر خواهد شد.

کد خبر 423317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =